Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:14:51 GMT

کشف معمای جسد کشف شده در اطراف همدان پس از دو سال

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۴۷۱

کشف معمای جسد کشف شده در اطراف همدان پس از دو سال

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستاهای اطراف همدان پس از ۲ سال خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: چندی پیش با انجام تحقیقات علمی و پلیسی توسط دایره تجسس پلیس آگاهی، پرونده قتلی که در سال ۹۵ در یکی از روستاهای اطراف همدان اتفاق افتاده بود با دستگیری متهم بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه خانواده مقتول مبنی بر اینکه مدت زیادی از مفقود شدن فرزندشان می‌گذرد یافتن گمشده و انجام تحقیقات آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

زارعی با اشاره به دستگیری قاتل پرونده تصریح کرد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، کارشناسان دایره تجسس، با انجام تحقیقات پلیسی به یکی از افرادی که با مقتول اختلاف فراوانی داشته و از اقوام و بستگان مقتول بود شک کرده و اقدامات بازجویی از او را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انجام بازجویی، به انجام قتل اعتراف کرده و انگیزه اقدام خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

زارعی با بیان اینکه جسد مقتول در اطراف روستا نیز کشف شد خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، متهم برای قتل مقتول با استفاده از سم وی را مسموم و در اطراف روستا دفن می‌کند.

وی اضافه کرد: متهم پس از بازجویی و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و همچنین برای اجرای مجازات نیز در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان با اشاره به شایعات موجود در رابطه با این قتل یادآور شد: اخباری از قبیل کشف جسد پس از وقوع سیلاب و یا مقصر بودن همسر مقتول در این قتل شایعاتی است که در بین عموم مردم رواج پیدا کرده و به هیچ عنوان صحت ندارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو