Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد مخبر در یکصد و بیستمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که به منظور انعقاد تفاهم نامه معین اقتصادی شهرستان درگز برگزار شد، اظهار کرد: حکومت مانند یک انسان است که هم جسم و هم روح دارد. جسم انسان مانند شکل حکومت است که جمهوری اسلامی یا طاغوتی بودن آن برای مردم مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اسلام، رهبری و مردم سه رکن حکومت در جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند، افزود: این سه رکن، هم عامل پیروزی انقلاب بوده و هم عامل استمرار جمهوری اسلامی خواهد بود بنابراین اگر قرار است تاب آوری در برابر دشمن شکل گیرد، مربوط به روح حکومت است و ارتباطی به جسم حکومت ندارد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: اسلام چنان مقاومت، تاب آوری و جذابیتی دارد که وقتی موج اسلام گرایی در غرب شکل گرفت، استکبار هزینه‌های بسیاری انجام داد که این جذابیت از بین برود، اما امروز اسلام گرایی حرف اول را در دنیا می‌زند.
وی با بیان اینکه تمام تاب آوری‌هایی که در اسلام وجود دارد، در رهبری متجسم می‌شود، اظهار کرد: دشمن بار‌ها اذعان کرده است که به رغم هزینه‌های بسیار برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران، فقط یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.
مخبر با اشاره به اینکه مردم محور همه ارکان جمهوری اسلامی است، گفت: در آمریکا که دارای علم، تکنولوژی و برنامه ریزی است، ۳۰۰ میلیمتر بارش باران فقط در یکی از ایالت‌ها باعث کشته شدن ۲۴ نفر شد، اما در سیل اخیر به رغم آنکه چندین استان کشور درگیر سیل شدند، اما آمار کشته شده‌ها به نسبت کمتر بوده است.
وی ادامه داد: باید بپذیریم که امروز درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و جز اینکه مردم پای کار آمده و در جنگ اقتصادی، دولت و دستگاه‌های اجرایی را یاری کنند، هیچ راه دیگری وجود ندارد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ هزار شغل در کشور ایجاد کردیم، اظهار کرد: اگر اقشار مختلف مردم ما را یاری نمی‌کردند، آیا می‌توانستیم این تعداد شغل ایجاد کنیم؟ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای واگذاری ۳۰ هزار دست لوازم خانگی متعهد شده است، اگر مردم پای کار نیایند آیا می‌توانیم به این تعهد عمل کنیم؟
وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با محوریت اشتغال زایی فعالیت‌های خود را در ۳۱ استان کشور دنبال می‌کند و در شهرستان درگز هم برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی جوامع محلی با مشارکت و منابع مالی مردم انجام گرفته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس سند اشتغال در ابتدای سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۲ هزار و ۵۱۹ فرصت شغلی به عنوان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است، که تا اسفندماه تعداد ۱۴ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

وی افزود: ۵۵ درصد تسهیلات ۱۶۵ میلیارد تومانی سهم استان کرمانشاه به میزان ۹۳ میلیارد تومان با پیش بینی ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرستان کرمانشاه جذب شده است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ پرونده شکایات کارگری در مراجع تشخیص و حل اختلاف شهرستان کرمانشاه حل و فصل شده و میانگین رسیدگی در این مراجع به کمتر از ۳۰ روز رسیدگی است.

وی ادامه داد: سالانه بیش از ۱۰ هزار بازرسی کار از بنگاه‌های اقتصادی مشمول قانون کار در راستای صیانت از نیروی کار و ایمنی محیط کار در کرمانشاه انجام می‌شود.

آمویی خاطرنشان کرد: ۱۸۰۰ شرکت تعاونی با پیش بینی ۱۰ هزار فرصت شغلی در شهرستان کرمانشاه فعال بوده و نقش مهمی در مَردمی کردن اقتصاد و تحقق شعار سال دارند.

کد خبر 6063964

دیگر خبرها

  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • استقبال از مسافران نوروزی در سیاه چادرهای عشایر درگز
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند
  • مسؤولان با خدمت مناسب به مردم انگیزه مشارکت را در آنها ایجاد کنند