Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «سیدجمال جلیلی» با اعلام این خبر افزود: با عنایت به تأکید دکتر شهبازی استاندار محترم در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان مبنی بر تشکیل شوراهای متناظر روابط عمومی دستگاه های اجرایی در سطح شهرستانها، بخش خبر این شورا در پورتال فرمانداری ویژه شهرستان کرج فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقویت واحد خبر در روابط عمومی ادارات شهرستان و افزایش تعامل با رسانه ها جهت انعکاس خدمات و اقدامات دولت، بخشی از سیاست های این شورا در شهرستان کرج می باشد. 

بنابراین گزارش، روابط عمومی های ادارات شهرستان کرج از این پس می توانند خبرهای مهم سازمان متبوع را جهت انتشار بر روی خروجی پورتال فرمانداری کرج ( بخش سایر ادارات) و همچنین بمنظور اطلاع رسانی در رسانه ها، به روابط عمومی فرمانداری کرج ارسال نمایند. مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان کرج جهت تکمیل بانک اطلاعاتی وکسب اطلاعات بیشتر با شماره 32566651 تماس حاصل نمایند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان دولت رسانه روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب