Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@19:26:22 GMT

سیل تمام شد، سیل بندها یادمان نرود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۸۷۳

سیل تمام شد، سیل بندها یادمان نرود


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد وقوع سیل و سیل زدگی در هرمزگان و چندین استان از رسانه ها مخابره گردید و در این خصوص هشدارهای جدی از سوی مسئولین ذیربط به مردم داده شد و می توان گفت ستاد بحران در این حادثه عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

با وجود رفع بحران سیل بویژه در استان هرمزگان، خطرات ناشی از پساسیل نیز افراد را تهدید می کند به طوری که یکی از این خطرات، شنا کردن افراد بویژه قشر جوان و نوجوان در محل تجمع آب در سیل بندها ، آبگیرها و گودال های پر از آب در اثر بارش باران در داخل و حاشیه اطراف شهرها و روستاهاست، که اگر هشدارهای لازم در این خصوص داده نشود ممکن است موجب داغدارشدن خانواده ای گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه لذت آب تنی در اینگونه گودال های طبیعی یا حفر شده توسط شرکت ها و معادن در بین قشرهای نوجوان و جوان مفرّح و شادی آور است، اما با توجه به اینکه این اماکن سطحی شن و ماسه ای داشته و حالت باتلاقی دارند، احتمال غرق شدگی در آنها زیاد بوده و می تواند به پایانی تلخ برای فرد بیانجامد.

آمارهای زیادی در مورد غرق شدن افراد در این گونه اماکن گزارش شده از مرگ یک نوجوان در روستای آوین بخش رویدر در سال گذشته تا جان باختن دو نوجوان ۱۲ ساله مینابی در فروردین امسال که بیشتر آنها ناشی از بی احتیاطی و یا عدم هشدار یا اطلاع رسانی کافی در این خصوص بوده است.

بنابراین می طلبد مسئولان ذیربط هشدارهای لازم را در این خصوص به افراد داده و خانواده ها نیز فرزندان خود را نسبت به خطرات ناشی از این مکان ها آگاه سازند.

/اسماعیل جیبا

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد

فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که سال ۱۳۸۹ از شبکهٔ سه سیما پخش شده‌ است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش شده‌ است.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!