Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:39:13 GMT

مرد قاتل یک ساعت پس از وقوع قتل در اراک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۸۸۳

مرد قاتل یک ساعت پس از وقوع قتل در اراک دستگیر شد

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: فرد قاتل،‌ ساعتی بعد از وقوع قتل در پی نزاع خیابانی در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیرمختاری» افزود: حدود ساعت 2 بامداد روز سوم اردیبهشت ماه جاری گزارشی از درگیری بین چند جوان در یکی از محله های شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیم های امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور تیم های انتظامی در محل مشخص شد که چند جوان به علت برخی اختلافات با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از این افراد که مردی 37 ساله بود به شدت مجروح شده و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده می شود، اما به علت شدت جراحات در مرکز درمانی فوت می شود.
این مقام انتظامی اضافه کرد: از زمان اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم های ویژه پلیس شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند طرفین درگیری را در عملیات هایی مختلف دستگیر کنند که با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تحقیقاتی تخصصی در این زمینه آغاز شد.
سرهنگ مختاری تصریح کرد: با مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس، سرانجام فرد قاتل در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر اراک شناسایی و ساعتی پس از وقوع قتل در عملیات ماموران کلانتری 11 شهرستان دستگیر شد.
وی با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به این قتل بیان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.
اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قتل دستگيري قاتل استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، ماموران کلاننتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام؛ که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلا" زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند. وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی فبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی