Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالی که گذشت ۱۰۱ هزار و ۲۸۱ نفر در استان تهران به دلیل صدمات و آسیب‌های ناشی از نزاع و درگیری به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند، آماری که بیانگر افزایش درگیری‌های ناشی از نزاع است.

به گزارش ایسنا، براساس آمار سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته ۱۰۱ هزار و۲۸۱ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ افزایشی هشت درصد را نشان می‌دهد و بیانگر این است که روزانه به طور متوسط ۲۷۷ نفر در تهران با یکدیگر زد و خورد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آمارها به تفکیک جنسیت نشان می‌دهد که از کل مراجعه کنندگان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سال گذشته، ۶۵ هزار و۸۷۰ نفر را مردان و ۳۵ هزار و ۴۱۱ نفر را زنان شامل شده اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نزاع دعوا پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)

عصر ایران _ لک لک‌های سفید هر سال بهار میهمان بسیاری از شهرهای ایران هستند. مردم آنها را خوش‌یمن می‌دانند، به طوری که در بعضی جاها خودشان شرایط را برای حضور این پرنده‌ها فراهم می‌کنند.

گزارش را اینجا ببینید

لک لک‌ها به کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد مهاجرت می‌کنند. جنوب تهران هم زمانی میزبان لک لک‌ها بود اما مدت‌ها است این پرنده در تهران دیده نمی‌شود. مناره‌های حضرت عبدالعظیم و بیمارستان فیروزآبادی شهر ری محل لانه‌سازی این پرنده‌ها بود. نبود غذا، خراب شدن لانه‌ها و محیط ناامن آنها را از تهران فراری داد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • قیمت سکه افزایش یافت
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)