Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارگر رهبری دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در مراسم دومین سالگرد رحلت آیت الله ری شهری که در شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، گفت: آن عالم ربانی همانند یک سرباز از ابتدا تا انتهای عمر با برکتش در پیشگاه امامین انقلاب در همه عرصه‌های خدمت حضوری مؤثر و درخشان داشت.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های تولیت فقید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: آیت الله ری شهری فقیهی بی نظیر در علم حدیث بود و در گردآوری احادیث کاربردی و قابل استفاده در زندگی اجتماعی بسیار کوشید.

حجت الاسلام مؤمنی افزود: بنده سه سال است که از احادیث "حکمت نامه جوان" ایشان در سخنرانی‌های خود استفاده می‌کنم و به پدر و مادرها هم توصیه می‌کنم این کتاب را برای فرزندان خود تهیه کنند، چرا که در این کتاب بر اساس روایات جوان را معنا کرده و امید را در دل آنها بوجود می‌آورد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت آیت الله ری شهری، گفت: کلمه مجاهد در پیام رهبر معظم انقلاب چند بار تکرار شده و جهاد در عرصه‌های مختلف نشان از انگیزه و نشاط این عالم ربانی داشت.

حجت الاسلام مؤمنی با بیان اینکه بر اساس روایات ائمه اطهار علیهم السلام، تواضع و انکسار از ویژگی‌های علما می‌باشد، افزود: مرحوم آیت الله ری شهری (ره) یک امتیاز ویژه ای داشت که از ابتدا تا انتهای عمر شریف خود یک بار هم در برابر حرف‌های شیاطین و خناسان نسبت به خود، جبهه نگرفت و در مقام پاسخگویی برنیامد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در به کاربردن کلمات و عناوین نهایت احتیاط را دارند، اظهار داشت: معظم له در پیامشان به مناسبت درگذشت آیت الله ری شهری (ره) فرمودند که "اینجانب در طول دهها سال آشنایی با ایشان همواره صلاح و پرهیزگاری را در ایشان مشاهده کرده ام و امیدوارم این ذخیره ارزشمند موجب رحمت و مغفرت و علو درجات وی شود".

وی در پایان با بیان حدیثی از امام صادق (ع) در باره حقیقت عبودیت بندگان خداوند متعال، افزود: در این حدیث شریف آمده است که عبد باید از خودش چیزی را به مالکیت نشناسد و تدبیر امورش را به خداوند واگذار کند و تنها به تکلیفش عمل کند.

کد خبر 6057191 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
  • استفتاء از رهبری درباره خواندن نماز مغرب قبل از افطار کردن
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته