Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@07:16:18 GMT

آرزوی مدیر سابق سیا برای ترامپ!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۹۱۶

مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با انتقاد شدید از دونالد ترامپ آرزو کرد، کاش آمریکا رئیس جمهوری داشت که برای ادامه حیات سیاسی خود مانع از اجرای عدالت نمی‌شد و انقدر از رو شدن دستش به عنوان متقلب نمی‌ترسید. آفتاب‌‌نیوز : جان برنان، مدیر سابق سازمان سیا در توییتی نوشت: فقط تصور کنید کاش ما رئیس جمهوری داشتیم که در ترس دائمی از رو شدن دستش به عنوان متقلب زندگی نمی‌کرد و مجبور نمی‌شد برای تداوم حیات سیاسی خود مانع از اجرای عدالت شود و آنقدر از مهارت‌های رهبری، هوش و پایداری برخوردار بود که به چالش‌های مهم فراوان آمریکا رسیدگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این توییت برنان بعد از آن منتشر می‌شود که رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات مربوط به ارتباط کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ترامپ با روسیه گزارش‌اش از این تحقیقات خود را منتشر و اعلام کرد، مدرکی دال بر هماهنگی کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه پیدا نکرده است.
توییت برنان در عین حال بعد از آن منتشر می‌شود که او در مصاحبه‌ای با شبکه MSNBC در ماه گذشته میلادی بعد از انتشار خلاصه‌ای از گزارش مولر از سوی دادستان کل آمریکا گفت: نمی‌دانم که آیا اطلاعات نادرست دریافت کرده‌ام یا خیر اما من مظنون به این بودم که مسائل بیشتری در این گزارش مطرح شود.
او گفت: من خرسند شدم که مشخص شد توطئه مجرمانه‌ای با دولت روسیه علیه انتخابات ما وجود نداشته است.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مدیر سیا ترامپ انتقاد از ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای

مسئولان استقلال برای آکادمی این باشگاه با چند گزینه صحبت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بحث جدایی اصغر حاجیلو به عنوان مدیر اکادمی استقلال از این باشگاه شنیده می‌شود و مسئولان استقلال به چند گزینه برای جانشینی او صحبت کرده‌اند.

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال یکی از نفراتی است که بحث حضور دوباره او در سمت مدیر اکادمی وجود دارد اما ظاهرا آقای گل سابق استقلال قصد دارد در لیگ یک و یا حتی لیگ برتر مربیگری کند.

امید روانخواه دیگر بازیکن سابق استقلال است که نام او نیز مطرح شده است اما فعلا روانخواه درگیر مربی‌گیری در پارس جنوبی جم است.

نام سیروس دین محمدی که سابقه همکاری در این تیم به عنوان مربی را در کارنامه دارد نیز به عنوان رئیس آکادمی در استقلال نیز وجود دارد که باید منتظر تصمیم مسئولان این باشگاه در این باره بود.

براساس قوانین حرفه‌ای‌سازی AFC، داشتن لایسنس A مربی‌گری برای مدیر آکادمی یک باشگاه جزو معیارهای A است که حتما باید رعایت شود تا مجوز حرفه‌ای صادر شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات
  • برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای