Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ چراغی پور امروز بااشاره به در نشست اخیر  بررسی سیل پلدختر که با حضور استاندار و اعضای شورای شهر تهران برگزار شده بودبا بیان اینکه زیرساخت‌ها و مبلمان شهری پلدختر کاملاً از بین رفته اند،اظهار کرد:  شهر پلدختر نیازمند کمک همه کشور است تا بازسازی شود.

او با بیان اینکه شهر پلدختر نیازمند ماشین حمل زباله و سطل زباله است،افزود: با توجه به استفاده مردم از غذاهای در ظرف یک بار مصرف و کنسروی با حجم زیادی از زباله مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغی پور تصریح کرد: پلدختر ۱۳ پارک و بوستان محله‌ای داشته که برخی محو و برخی هم آسیب دیده اند.

او بیان کرد: در ضلع شرقی چند پارکی که مانده تأسیسات آب از بین رفته و چه بسا تا ماه آینده با توجه به گرمای هوا دیگر فضای سبزی نداشته باشیم.

شهردار پلدختر بابیان اینکه در حوزه شهری ساختمان شهرداری کاملاً درگیر سیلاب شده است ،خاطر نشان کرد: با توجه به استفاده مردم از غذاهای در ظرف یک بار مصرف و کنسروی با حجم زیادی از زباله مواجه هستیم .

 چراغی پور با بیان اینکه نیاز به ماشین‌های حمل زباله و سطل زباله داریم.،یادآورشد: ۲۵۰ هزار مربع سطح معابر از بین رفته است.

او با بیان اینکه ۵۰ هزار مترمکعب فضای سبز از بین رفته است و دیواره ساحلی نیاز به بازسازی دارد،گفت: برای رفع این مشکلات نیاز به حمایت همه جانبه شهرداری تهران داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زباله سیل شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش آموزان آبادانی و خرمشهری به همراه پاک بان ها و معلمان خود با حضور در مراسم روز زمین پاک و بوستان های شهر بر لزوم حفاظت از زمین پاک تاکید کردند. نجات زمین از پلاستیک شعار امسال هفته زمین پاک است. 

آنان با جمع آوری زباله ها از میان شاخ و برگ درختان، حاشیه رودخانه و بوستان ها از بزرگسالان خواستند در تولید کمتر زباله بویژه پلاستیک و جلوگیری از زباله پراکنی در محیط زیست در حفظ محیط زندگی برای نسل های آینده کوشا باشند. 

کودکان و نوجوانان آبادانی و خرمشهری با ابراز نگرانی از گسترش پلاستیک در سطح شهرها و روستاها تاکید کردند: زمین ثروتی عظیم است که آیندگان برای ادامه حیاتی شاد و پرانرژی به پاکی آن نیاز دارند و حفاظت از آن وظیفه نسل های کنونی است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های زیست محیطی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد که در قسمتی از آن دانش آموزان کاغذها را جمع آوری و در بطری های پلاستیکی ذخیره کردند تا برای بازیافت از محیط زیست جمع آوری شود.

محمود رضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گوشه ای از این مراسم با اشاره به اینکه نظافت شهری و جمع آوری پسماند‌ها از جمله وظایف خدمات شهری شهرداری است افزود: در شبانه روز ۱۲۰ تن زباله در این شهر جمع آوری می‌شود که این میزان در تعطیلات نوروز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ تن افزایش یافت. 

 

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی