Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده سرمربی ساوتهمپتون، رکورد سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر، به این زودی ها شکسته نخواهد شد.

طرفداری - رالف هازن هوتل سرمربی ساوتهمپتون، معتقد است که رکورد سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر، که توسط شین لانگ در بازی شب گذشته (23 آوریل) مقابل واتفورد به ثبت رسید، به این زودی ها شکسته نخواهد شد. ساوتهمپتون در بازی شب گدشته در مقابل واتفورد که با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید، پس از گذشت تنها 7 ثانیه از آغاز بازی، با گل شین لانگ پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، با گلی که شین لانگ در بازی دیشب به ثمر رساند، رکورد 10 ثانیه ای لدلی کینگ، شکسته شد. لانگ پس از ثبت این رکورد در بازی دیشب، گفت:

سرمربی گفت که شروعی سریع داشته باشید و آن ها را تحت فشار بگذارید. این رکورد بسیار خوبی برای داشتن است. 

هازن هوتل اما، به تمجید از شین لانگ پرداخت و اظهار داشت:

فکر می کنم که گل فوق العاده ای بود. این نشانه خوبی بعد از بازی شنبه (20 آوریل) بود. در آن بازی واقعا از عملکرد تهاجمی تیم در نیمه اول راضی نبودم. فکر می کنم که بازیکنان و مخصوصا شین لانگ، به خوبی به صحبت هایم گوش دادند. او حرکت سریعی داشت و پس از گرفتن توپ، بدون حرکت اضافه، آن را به گل تبدیل کرد. من فکر می کنم که او در گذشته، تصوری از این که می تواند گل های زیادی به ثمر برساند، نداشت. با این حال، او در 4 بازی اخیر 3 گل به ثمر رسانده است و این عملکرد بسیار خوبی است. من از حضور او در تیمم خوشحال هستم. 

او ادامه داد:

شکستن چنین رکوردی، آسان نیست. تنها راه شکستن این رکورد، زدن شوت از وسط زمین است. به عقیده من این تنها راه شکستن این رکورد است و فکر می کنم راه دیگری برای به ثمر رساندن گلی سریع تر از این گل، وجود نداشته باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رکورد تماشاگر را در ورزشگاه ترکمنستان می شکند

ورزشگاه کپه داغ محل بازی تیمهای ملی ایران و ترکمنستان است که این ورزشگاه برای اولین بار میزبان بازی تیم ملی کشورمان خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان قبلا دو بار در ورزشگاه دولتی عشق آباد با ترکمنستان بازی کرده و یک بار مساوی کرده و یک بار شکست خورده است. در ضمن یک بار هم در ورزشگاه داش آغوز که توپلومی نام دارد، برابر ترکمنستان مساوی کردیم.

در این بازی ظرفیت 10 هزار نفری ورزشگاه کاملا پر شد و این بازی پرتماشاگرترین بازی در تاریخ بازیهای این ورزشگاه بود. البته ترکمن ها در ورزشگاه کپه داغ از ایران میزبانی می کنند که یک ورزشگاه 26 هزار نفری است. با این حال آن ها بزرگتر از این هم ورزشگاه داشته اند و ورزشگاه المپیک ترکمنستان حدود 45 هزار نفر ظرفیت دارد. ایران در این ورزشگاه در اولین بازی خود، اولین برد برابر ترکمنستان در خاک این کشور را جشن خواهد گرفت.

ورزشگاه کپه داغ تا به حال بیشتر از 23100 نفر به چشم خود ندیده است و این تعداد تماشاگر در بازی عمان و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی 2018 به ورزشگاه رفته و بازی را دیدند اما این بار ایران رکورد تماشاگر را در این بازی خواهد شکست.

ورزشگاه المپیک صفرمراد ترکمن باشی با ظرفیت 45 هزار نفر ورزشگاه کپه داغ با ظرفیت 26503 نفر ورزشگاه عشق آباد با ظرفیت 20 هزار نفر ورزشگاه توپلومی داش آغوز با ظرفیت 10 هزارنفر ورزشگاه توپلومی بلخان آباد با ظرفیت 10 هزار نفر

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • (عکس) رکورد ویژه تیم ملی در فیفا دی
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • چین با موفقیت یک ماهواره جدید پرتاب کرد
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • ایران رکورد تماشاگر را در ورزشگاه ترکمنستان می شکند