Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:57:30 GMT

سیستم گزینش نباید بر اساس آزمون و خطا باشد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۰۸۹

سیستم گزینش نباید بر اساس آزمون و خطا باشد

حجت الاسلام ناصر نقویان روز چهارشنبه در گردهمایی مدیران، اعضا و کارشناسان نمونه هسته های گزینش وزارت جهاد کشاورزی در مشهد افزود: هدف نهایی از گزینش افراد سرویس دهی و خدمات بهتر به مردم همراه با تکریم آنان است.
وی اضافه کرد: هدف اصلی هیات عالی گزینش، گزینش افراد با هدف تحقق صحت، سرعت و سلامت در خدمت رسانی به جامعه است و باید افراد متعهد در این زمینه انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات عالی گزینش گفت: در گزینش، هدف ما این است که مدیران خوب جایگزین انسانهای خوب شوند زیرا خوب بودن به تنهایی کافی نیست.
نقویان افزود: در انتخاب افراد باید راستگویی، امانتداری و وفای به عهد ملاک باشد و مدیرانی باید در راس امور قرار گیرند که در همه حال بتوانند به مردم خدمت کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی هم در این گردهمایی گفت: تکریم مردم را برای خود تکلیف می دانیم و باید نیروهایی که دلسوز هستند در راس امور قرار گیرند. چنانکه در وزارت جهاد کشاورزی این موضوع مورد توجه است و افراد دلسوز، متعهد و متخصص امور را در دست دارند.
محمد رضا طلایی با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی در تامین مواد مورد نیاز جامعه افزود: امروز در بدترین شرایط، کشور را اداره می کنیم زیرا تحریمهای ظالمانه ای اعمال شده است و حتی در غذا هم توسط دشمنان تحریم هستیم.
وی اضافه کرد: با وجود خشکسالیهای چند ساله، پارسال در تولید گندم خودکفا شدیم و امسال هم با بارندگیهای خوبی که داشتیم در زمینه تولید گندم مشکلی نخواهیم داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در موضوع روغن خوراکی هم تولید داخلی را به سه برابر افزایش دادیم به طوری که در این زمینه در حال افزایش توان تولید هستیم و نهادهای دامی را هم تا شهریورماه امسال ذخیره سازی کرده ایم.
طلایی افزود: تا قبل از سال 1397 کمتر از 30 درصد شکر مود نیاز در کشور تولید می شد اما با ابتکاری که در زمینه کاشت چغندر قند صورت گرفت مشکل کمبود شکر هم حل شد.
وی ادامه داد: تا پارسال چغندر قند در کشور تنها در فصل تابستان کشت می شد اما از سال گذشته در فصل پاییز هم با کمترین آب کشت می شود و همین امر موجب شد که مشکل شکر هم در کشور حل شود و پارسال در زمینه تولید شکر هیچ مشکلی نداشتیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در خصوص گرانی برخی محصولات کشاورزی به ویژه پیاز هم گفت: چرخه توزیع محصولات کشاورزی اشکال دارد که باید آن را اصلاح کرد.
گردهمایی مدیران، اعضا و کارشناسان نمونه هسته های گزینش وزارت جهاد کشاورزی تا فردا در مشهد ادامه دارد.
1922/8005/7507
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خدمت رسانی شکر گرانی محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پیش‌بینی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی شامگاه چهارشنبه با اشاره به فعال‌ شدن 16 واحد مرغداری در استان لرستان، اظهار داشت: حدود 8 هزار تن گوشت مرغ از این واحدها تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود 5 هزار تن تولیدی مرغ لرستان برای مصرف لرستان و 3 هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده‌ است.

پیش‌بینی تولید 4 میلیون قطعه جوجه‌ در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه تولید گوشت مرغ این استان در ابتدای سال 1402 حدود 73 هزار تن مرغ بود، یادآور شد: بنا داریم که این میزان را به 100 هزار تن افزایش دهیم.

شاهرخی با اشاره به تولید 90 هزار تن گوشت مرغ در لرستان در پایان سال 1402، بیان کرد: این مقدار را به بیش از 100 هزار تن تولید می‌رسانیم.

وی اعلام کرد: حدود 3.9میلیون قطعه جوجه‌ریزی از اول فروردین تا 29 فروردین‌ماه در لرستان انجام شده‌ است و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان این ماه به حدود 4 میلیون برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با ذکر فعال‌شدن 16 واحد مرغداری نیمه ‎‌تکمیل و نیمه‌فعال در این استان، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از افزایش بهره‌وری این واحدها به روند پایداری در تولید مرغ رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی