Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@00:38:42 GMT

آخرین اخبار درباره سخنگوی جدید دولت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۱۱۹

آخرین اخبار درباره سخنگوی جدید دولت

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به نبود سخنگوی دولت اظهار کرد: هفته گذشته در جلسه‌ای با آقای رئیس جمهور صحبت‌هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده‌اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

واعظی اظهار کرد: در جلسه امروز هیأت دولت مهم‌ترین بحثی که مطرح شد، در ارتباط با خباثت روز دوشنبه آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که آمریکا در روز دوشنبه اعلام کرد که مانع فروش نفت ایران می‌شود، ما در جلسه هیأت دولت امروز به این مسائل پرداختیم.
وی ادامه داد: ما در اعتبارات سال ۹۸ پیش بینی‌هایی کرده بودیم که اگر با برخی از محدودیت‌ها مواجه شویم، کشور را به خوبی اداره کنیم. طبعا اعلام کاخ سفید و وزیر خارجه، محدودیت‌هایی را برای ایران از نظر اقتصادی به وجود می‌آورد. البته این امر بیشتر یک جنگ روانی است و آمریکا بیشتر از تأثیر اقدام، به دنبال تبلیغات گسترده و جنگ روانی است.
رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: خودشبخانه از روز دوشنبه شاهد این هستیم که اطلاع رسانی خوب از سوی صداوسیما در راستای آگاهی مردم انجام شده و مردم این موضوع را جدی نگرفته اند. همچنین این اقدام اخیر تأثیر آنچنانی در بازار ارز و دیگر بخش‌ها نداشته است. در جلسه امروز هیأت دولت صحبت‌هایی شد که چگونه با این مقوله در داخل و خارج برخورد کنیم.
وی بیان کرد: قوای سه گانه و نهاد‌های مختلف باید دست به دست هم دهیم و با اطلاع رسانی درست به مردم تلاش کنیم تا در مقابل فشار آمریکا ایستادگی کنیم.
واعظی اظهار کرد: این آخرین تلاش‌های آمریکاست و در یک سال گذشته هر آنچه که در توان داشته را انجام داده است. این اقدامات تأثیری در کشور ندارد. حتی آمریکا بر این تصور بود که اگر سپاه را در لیست تروریست قرار دهد، اتفاق بزرگی است که در واقعیت اینطور نشد. حتی سیل اخیر و علی رغم تبلیغات منفی آمریکا، این امرسبب همبستگی و وحدت مردم شد.
وی افزود: تردیدی ندارم که اقدام روز دوشنبه آمریکا سبب همبستگی در کشور خواهد شد و مردم مطمئن باشند که ما برنامه ریزی کرده ایم و دولت، همه قوای سه گانه و نهاد‌ها زیر زعامت مقام معظم رهبری قطعا امور را پیش می‌بریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سخنگوی دولت رئیس دفتر رئیس جمهور محمود واعظی جلسه هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد

«افشار کلوندی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، «افشار کلوندی» بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، توانست هشت رأی از مجموع ۱۰ رأی مأخوذه را کسب کند.

در این مجمع دو رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

وی گفت: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیأت‌های استانی به کار خواهیم گرفت.

ناظمی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

وی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و گفت: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داده شود.

کد خبر 745832

دیگر خبرها

  • حضور دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیأت وزیران رسید
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت