Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:08:02 GMT

نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۲۰۴

نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس برگزار می‌شود

کمالی زرکانی با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس برگزار می شود، گفت: سامانه فروش اینترنتی بلیط نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس نیز از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارس خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا کمالی زرکانی» در حاشیه نشست خبری عنوان کرد: نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در حالی از روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود که سامانه سامانه فروش اینترنتی بلیط این جشنواره از امروز آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 100 اثر شرکت کردند، افزود: 70 اثر به صورت گروهی و 30 اثر به صورت تک نوازی در این جشنواره شرکت کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: قرار است در این جشنواره 23 اثر گروهی و 12 اثر تک نوازی نیز برای علاقه مندان اجرا کنند و در پایان گروه یا افراد برتر معرفی شوند.

 

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار سانس در تالار شهید آوینی بندرعباس به اجرا در خواهد آمد، عنوان کرد: اجرای زنده نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه در ساعت های 16 و 20 خواهد بود.

 

وی در پایان قیمت های بلیط این جشنواره را از 10 تا 20 هزار تومان دانست و عنوان کرد: علاقه مندان برای خرید بلیط این جشنواره می توانند به آدرس mousika.ir مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران قم جشن نیمه شعبان کانون مساجد روز ارتش شیراز کانون های مساجد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تاخیر یا ابطال مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند