Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان گفت: قراردادهایی که دولت قبلی برای دریافت گاز مایع امضا کرده به نفع کشور نبود.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «فردوس عاشق اعوان»  وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان گفت: قراردادهایی که دولت قبلی برای دریافت گاز مایع امضا کرده به نفع کشور نبود.

وی افزود: در حالی که نیاز شدید به تأمین انرژی داریم حاکمان قبلی قراردادهای 15 ساله برای دریافت گاز مایع از کشورهای عربی امضا کردند که دسیسه‌ای برای کسب منافع شخصی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این پاکستان چندین قرارداد و تفاهمنامه برای واردات گاز مایع از قطر و نیز گاز از ترکمنستان با این کشورها امضا کرده بود.

اخیراً نیز تفاهمنامه‌ای با بانک توسعه اسلامی برای واردات گاز مایع امضا کرده است.

این در حالی است که پاکستان، پروژه دریافت گاز از ایران موسوم به خط لوله صلح را با وجود تمام مزایای اقتصادی و امنیتی آن، تحت فشار آمریکا رها کرد و پیگیر اجرای طرح تاپی برای واردات گاز شد که هنوز هم پس از سالها به نتیجه نرسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران پاکستان عربستان سعودی گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون بسندگی زبان عربی سوم خرداد از سوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون بسندگی زبان عربی - نوبت چهارم «خرداد ۱۴۰۳» از ساعت ۱۶ روز سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

نتایج این آزمون ۹ خرداد ماه از طریق سایت آزمون اعلام خواهد شد و دریافت کارنامه و صدور گواهینامه نیز از ۱۳ خرداد ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون سیلی‌ مانند «وعده صادق» نخورده بود
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند
  • شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • بازگشایی حریم هوایی کشورهای عربی