Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان گفت: سه خردسال خیّر در بخش سلامت این شهرستان در اقدامی ماندگار، سه دستگاه ویلچر را به بیمارستان اهدا کردند.

صلاح الدین قادرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خیّران خردسال به نام های «محمد و حدیثه عمری» و «روژان حسین زاده»، سه دستگاه ویلچر به ارزش 24 میلیون ریال را به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این 2 خیر خردسال بوکانی به خبرنگار ایرنا گفتند: این کار را عاشقانه انجام داده اند تا دیگر کودکان و همسالان آنان نیز به کمک به بیماران و مشارکت در امور خیریه علاقه مند شوند.
به گزارش ایرنا، آبان ماه سال گذشته نیز «ویانا قهرمانی» خردسال ترین خیّر ایرانی در بخش سلامت، به بیمارستان شهید قلی پور بوکان یک دستگاه ویلچر هدیه کرد.
به دنبال این حرکت میزان مشارکت خیران کوچک در عرصه سلامت در بوکان رو به افزایش است.
مجمع خیران سلامت از زمان شروع فعالیت خود تاکنون بیش از 11 میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان بوکان کمک کرده اند.
در بوکان بیش از 250 نفر عضو مجمع خیرین سلامت هستند.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اهداي ويلچر خيران سلامت بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مصدومان تروما و تصادفی در مازندران کاهش یافته است

فرهاد غلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری در سراسر استان اجرا می‌شود، از کشف ۱۰ تن مواد غذایی فاسد و تعطیلی ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف خبر داد.

وی با اشاره به انجام هشت هزار و ۶۳۹ مأموریت اورژانس ۱۱۵ افزود: ۱۴۳ هزار و ۸۳۶ بیمار در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شدند و دو هزار و ۹۰۲ مورد عمل جراحی و ۷۶۴ زایمان انجام شد.

غلامی ادامه داد: همچنین ۲۲ هزار و ۱۶۶ بازرسی از اماکن و ۹ هزار و ۶۳۶ کلرسنجی آب آشامیدنی در طرح سلامت نوروزی صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کاهش ۷۵ درصدی فوت مصدومان تصادفات جاده‌ای و حوادث ترافیکی در مأموریت اورژانس ۱۱۵ در مقایسه با همین مدت در سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش ۴۷ درصدی فوت مصدومان تروما و تصادفی انتقال یافته در بیمارستان‌ها در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ثبت شده است.

وی یادآور شد: همه مراکز درمانی استان مجهز به بخش اورژانس پیش بیمارستانی هستند

کد خبر 6063040

دیگر خبرها

  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • فوت مصدومان تروما و تصادفی در مازندران کاهش یافته است
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر
  • آنفلوانزا سخت تر از کووید به سلامت مغز آسیب می رساند