Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سی امین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی تربیت بدنی با رویکرد آموزشی دیروز (سوم اردیبهشت ماه ) به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها ۶ نفر از مربیان تربیت بدنی مهاباد موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند افزود: در پایان با اهدای لوح از آن‌ها تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اسامی مقام آوران تربیت بدنی به این صورت اعلام شد:

کسب مقام اول در رده سنی پنجم توسط آقای کاوه ابراهیمی، کسب مقام اول در رده سنی چهارم توسط خانم کردستان ریحانی، کسب مقام اول در رده سنی سوم توسط خانم پریسا اسلامی، کسب مقام دوم در رده سنی پنجم توسط خانم روناک جهانگیری، کسب مقام دوم در رده سنی اول توسط خانم سپیده امینی راد، کسب مقام سوم در رده سنی هفتم توسط خانم زینب مکائیلی

انتهای پیام / س خ

کسب مقام مربیان مهابادی در دوره رقابت های تربیت بدنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

دوره سمینار کوچک ورزش‌های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقه‌مندان برگزار شد.

این سمینار 2 ساعته با تدریس سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از 100 نفر از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت‌گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهدا شد. در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش