Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:58:52 GMT

برخورد با متخلفان با حفظ آرامش جامعه باشد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۲۹۹

برخورد با متخلفان با حفظ آرامش جامعه باشد

به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان اظهار داشت: با چاه‌های غیرمجاز موجود و حفاری‌های غیرمجاز باید طبق قانون و به طور جدی برخورد شود.
وی با بیان اینکه نسبت به نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب نیز اقدام شود خاطرنشان کرد: در خصوص برداشت‌های مازاد از چاه‌های دارای پراونه نیز ابتدا مهلتی برای اصلاح الگوی مصرف داده شود و در صورت اصلاح نکردن میزان مصرف، طبق قانون عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی تصریح کرد: مشارکت عمومی و دخالت زیرمجموعه مدیران در تصمیم‌گیری‌ها به تصمیم‌گیری صحیح‌تر کمک می‌کند اما این نباید به معنی این باشد که مدیر، مدیر سایه است.
وی افزود: جایگاه مدیران و کارشناسان نباید تغییر کند که در این صورت مشکل‌آفرین می‌شود.
استاندار زنجان گفت: مهم‌ترین نکته در حفاظت از منابع آب نیز این است که جایگاه کشاورزان واقعی با غیرواقعی که با تعدی و تجاوز به حریم رودخانه‌ها اقدام به کشاورزی و استفاده غیرمجاز از منابع آبی می‌کنند، تغییر یافته است.
وی آرامسازی جامعه را بزرگ‌ترین وظیفه مدیران خواند و تصریح کرد: برای تحقق این امر باید کشاورز واقعی را حفظ کرده و مشکلاتش را حل کنیم و با کشاورزان غیرواقعی برخورد جدی و قانونی انجام دهیم.
حقیقی در خصوص پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان از بارندگی‌های اخیر خاطرنشان کرد: افرادی که به حریم رودخانه‌ها تجاوز کرده‌اند کشاورز واقعی نبوده و هیچ خسارتی دریافت نمی‌کنند اما خسارت کشاورزان واقعی که شغل اصلی آن‌ها کشاورزی بوده و استفاده منطقی و قانونی از آب داشته و در حریم قانونی کشاورزی می‌کنند پرداخت می‌شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه در تمام فعالیت‌ها باید آرامش جامعه در نظر گرفته شود اظهار داشت: تمام فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای با همکاری دستگاه‌های مختلف، فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، صورت گرفته و نباید اختلاف وظیفه‌ها را به عنوان همکاری نکردن تلقی کنیم.
وی افزود: هر یک از فرمانداران و نمایندگان مجلس بر اساس وظایف خود و با توجه به شرایط بین‌المللی و داخل کشور، در آرام نگه داشتن شهرستان و منطقه خود تلاش می کنند.
9556/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصلاح الگوی مصرف تجاوز جامعه قانون مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • آیت‌الله اراکی: ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود