Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:28:32 GMT

160 مقاله به پنجمین کنفرانس بین المللی وب رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۳۶۹

160 مقاله به پنجمین کنفرانس بین المللی وب رسید

تهران - دبیر پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی گفت: از میان 160 مقاله ارسال شده در این کنفرانس 50 مقاله شفاهی و 46 مقاله پوستری پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، محمد جواد شایگان فرد امروز (سه شنبه ) در مراسم افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ اظهارکرد: در این کنفرانس، نرخ پذیرش شفاهی مقالات 31 در صد است که به نسبت عدد خوبی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از اولین سال برگزاری کنفرانس وب پژوهی تا کنون به ترتیب هر سال 130، 150، 148، 120 و 160 مقاله ای دانشگاه مختلف ایران و جهان به این همایش ارسال شده است.
به گفته شایگان فرد، کیفیت محتوای مقالات از دور اول کنفرانس تا کنون رشد تدریجی داشته است.
این دبیر کنفرانس به افزایش تعداد مقالات انگلیسی اشاره کرد و یادآور شد: مقالات فارسی در اولین دوره برگزاری کنفرانس 85 درصد کل آثار را تشکیل می داد اما امسال تعداد مقالات فارسی به 40 درصد رسیده است.
شایگان فرد معتقد است که تعداد بیشتر مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی از دانشگاه های سطح یک بین المللی و ملی ارسال شده است.
وی 14مقاله را متعلق به مرکز تحقیقات مخابرات ایران، 12مقاله دانشگاه تهران، 9 مقاله دانشگاه شهید بهشتی، 9 مقاله دانشگاه الزهرا، 7 مقاله واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، 6 مقاله امیرکبیر و 6 مقاله دانشگاه علم صنعت دانست.
به اعتقاد دبیر کنفرانس، گرچه امسال تعداد مقالات خارجی در کنفرانس افزایش نداشته اما مقالات ارسال شده از دانشگاه های مطرح دنیا مانند ukm مالزی، uet پاکستان ایزکس انگلیس است.
شایگان فرد به بازدید 127000 نفر از مقالات کنفرانس وب پژوهی در سیولیکا اشاره کرد یادآور شد: از 200 مقاله نمایه شده در 4 سال، نرخ متوسط بازدید هر مقاله 635 است.
وی ادامه داد: در 6 ماهه گذشته 165 مقاله فارسی 14610 بازدید و 9519 دانلود داشته است.
شایگان فرد همچنین در پایان از راه اندازی مجله بین المللی وب پژوهی با اخذ مجوز از وزارت ارشاد خبرداد و گفت: تا کنون یک شماره از این مجله راه اندازی شده و قرار است دو شماره اختصاصی از مجله برای این کنفرانس منتشر شود.
*9491**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي كنفرانس وب مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید حسین حسینی فر دبیر علمی همایش گفت : در این کنفرانس دانشمندان ۱۰ کشور جهان شامل  آمریکا ، هند ،کانادا ، انگلیس ، پرتقال ، مالزی ، نیجریه ، بلژیک ، ایتالیا و پاکستان به صورت آنلاین حضور داشتند و پژوهش های خود را به ویژه در زمینه غذای آبزیان و ماهیان خاویاری به اشتراک گذاشتند.

رقیه صفری دبیر اجرایی همایش هم گفت : در این کنفرانس دو روزه راهکارهایی برای پیشرفت آبزی پروری ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران