Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان عنوان قهرمانی زودهنگام در رقابت‌های آسیایی در چین را به هموطنان سیل‌زده تقدیم کردند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تأیید این خبر گفت: این قهرمانی زودهنگام در رقابت‌های آسیایی که با اقتدار کشتی گیران کشورمان بدست آورد را از طرف خود، کادر فنی و اعضای تیم ملی به تمامی مردم عزیز کشورمان که در حوادث سیل اخیر دچار صدمات، خسارات و گرفتاری‌های بسیاری شدند تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی کشتی آزاد ایران با احتساب کسب ۳ مدال طلا و دو مدال برنز در روز نخست و همچنین حضور ۴ نماینده در دیدار فینال و یک آزادکار در رده بندی مسابقات روز دوم، به عنوان قهرمان زودهنگام آسیا معرفی شد. این رقابتها هم اکنون در شهر شیان چین در حال برگزاری است./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه

تیم‌های منتخب کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران به ترتیب با کسب ۷ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۱ مدال برنز و ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز، عنوان قهرمانی جام قهرمانان ترکیه را از آن خود کردند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان، روزهای ۲۶ تا ۲۸ اسفند در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد و در پایان تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۷ مدال طلا توسط علی احمدی‌وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم،‌ اهورا بویری در وزن ۷۲ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۷ کیلوگرم،‌ ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ۳ مدال نقره توسط ابوالفضل دادمرز در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدمتین سالمی در وزن ۶۷ کیلوگرم، سیدرضا آذرشب در وزن ۸۲ کیلوگرم و ۱ مدال برنز توسط سید ابوالفضل میرزاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، مقتدرانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
در رده‌بندی تیمی، ایران با ۲۳۵ امتیاز قهرمان شد، ترکیه با ۱۶۵ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و ازبکستان با ۱۳۵ امتیاز سوم شد.

نتایج نمایندگان کشتی فرنگی جوانان ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل دادمرز در دیدار فینال مقابل نماینده ازبکستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی با غلبه بر تمامی حریفان به فینال رسید. وی در دیدار نهایی مقابل حریفی از کشور ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن ۷۲ کیلوگرم اهورا بویری در دیدار پایانی مقابل نماینده ازبکستان به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت. عرفان ولی پور دیگر نماینده کشورمان در دیدار رده بندی مغلوب و پنجم شد.
در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.
در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند با شکست دادن همه ی حریفان راهی دیدار نهایی شد. رضا آذرشب دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول حضور داشت با غلبه بر همه ی حریفان راهی فینال شد. دو نماینده کشورمان در دیدار نهایی رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان محمد ارجمند موفق شد و با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و قهرمان سد.
در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی با غلبه بر کشتی گیر ازبکستانی در دیدار فینال، صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف ترکیه ای را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی موفق شد تمامی رقبای خود را مغلوب کند و راهی فینال شود. وی در دیدار نهایی با نتیجه یک بر یک حریفی از مجارستان شکست داد و به مدال طلا رسید. ابوالفضل میرزاده نیز حریفی از مجارستان شکست داد و به مدال برنز رسید.

به گزارش ایسنا، همچنین تیم منتخب کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز قدرتمندانه و با اختلاف امتیاز بالا، بعنوان قهرمانی رقابت های بین المللی جام قهرمانان در آنتالیا ترکیه رسید.

نتایج نمایندگان کشتی آزاد جوانان ایران در این مسابقات نیز به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد و طلایی شد. علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.
در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی در دورهای اول و دوم مقابل کشتی ایرانی از آذربایجان و گرجستان پیروز شد. وی در دیدار فینال با شکست ۷ بر صفر  حریف ترکیه ای در دیدار فینال، به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد پیردایه با شکست دادن تمامی رقبا راهی دیدار نهایی شد. وی در این دیدار با غلبه بر کشتی گیری از آذربایجان به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و در دور سوم نماینده ترکیه را شکست داد. رضایی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد حریف ترکیه ای خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۷۹ کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد. باقری در فینال با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی ۸ بر ۵ کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی با عبور از سد همه ی حریفان فینالیست شد. رحمانی در فینال حریفی از آذربایجان مغلوب کرد و طلایی شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری در دو دور کشتی گیران ترکمنستان و ترکیه را شکست داد. وی در دیدار نهایی مقابل کشتی گیری از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه ۸ بر ۵ سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مرصاد شاکری در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد. وی برای کسب نشان برنز مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. ابوالفضل محمدنژاد نیز مقابل حریفان خود مغلوب و از دور رقابت ها کنار رفت.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • قدرتنمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • ملی پوش 63 کیلوی کشتی فرنگی مشخص شد
  • راهیابی فرنگی کار خوزستان به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد