Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:37:46 GMT

11 تبعه خارجی در تهران از دست 2 قاچاقچی نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۶۰۰

11 تبعه خارجی در تهران از دست 2 قاچاقچی نجات یافتند

تهران- ایرنا- رئیس کلانتری مولوی از انهدام باند قاچاق انسان در مرکز پایتخت خبر داد و گفت: در این رابطه دو قاچاقچی انسان دستگیر و 11 تبعه خارجی شناسایی و نجات پیدا کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد قربان منصوری در این خصوص اظهار داشت: طی گزارش های دریافتی مبنی بر نگهداری اتباع بیگانه در شرایط نامناسب در محدوده خیابان انبار گندم بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری مولوی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و دو تن از قاچاقچیان انسان در قبال دریافت مبالغی کلان جهت به کارگیری اتباع بیگانه در مشاغلی مناسب، از خانواده هایشان اخاذی می کردند تصریح کرد: پس از مدتی مراقبت ویژه، ماموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی ضمن اطمینان از حضور قاچاقچیان در محل، در یک عملیات ضربتی هر 2 قاچاقچی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
منصوری افزود: در این رابطه 11 تن از اتباع بیگانه یکی از کشورهای همسایه که در داخل یک اتاقک در شرایط بسیار نامناسبی نگهداری می شدند، شناسایی و نجات پیدا کردند.
گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی، تحویل مرجع قضائی شدند.
تهرام/8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاقچي اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد