Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:23:53 GMT

طباطبایی با رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۷۱۲

طباطبایی با رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، روز گذشته رامین طباطبایی رییس فدراسیون، مسعود عماری دبیر، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال و مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار طباطبایی ضمن یادآوری اهمیت جام جهانی چین که دروازه‌ای به سوی المپیک است، درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال مردان و برنامه‌های پیش روی این تیم برای حضور موفق در جام جهانی گزارشی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین طبع نیز توضیحاتی درباره تدارکات و مسابقاتی که برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است، ارائه کرد. 

صالحی امیری هم در این گفتگو قول داد کمیته ملی المپیک با تمام ظرفیت خود به بسکتبال کمک کند تا در مسیر جام جهانی موفق باشد.  در پایان این نشست چند کاپ قهرمانی از افتخارات بسکتبال در میادین مختلف به موزه کمیته ملی المپیک اهدا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بسکتبال چین سرمربی تیم ملی موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جامعه جهانی رژیم اسرائیل را متوقف نکند همه متضرر خواهند شد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما در تماس تلفنی خانم هانکه برونس اسلات وزیر امور خارجه هلند با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع فلسطین و روابط دو جانبه گفتگو و تبادل نظر شد.

دکتر امیرعبداللهیان در این گفتگو ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود برای توسعه مناسبات فیمابین، بر اهمیت حفظ مسیر گفتگو و همکاری میان دو کشور در سطوح مختلف تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حمله تروریستی رژیم اسراییل به سفارت ایران در دمشق افزود: آمریکا، انگلیس و فرانسه حتی در صدور یک بیانیه برای محکومیت نقض آشکار مقررات و کنوانسیون‌های بین المللی مانع ایجاد کردند.

دکتر امیرعبداللهیان راه برون رفت از آشفتگی‌های منطقه را پایان نسل کشی در غزه عنوان کرد و تاکید نمود: اگر جامعه جهانی رژیم اسرائیل را در ادامه جنایات جنگی متوقف نکند همه متضرر خواهند شد..

خانم هانکه برونس اسلات وزیر امور خارجه هلند نیز در این گفتگوی تلفنی با اشاره به ظرفیت همکاری دو کشور و نیز تصریح بر جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران، خویشتنداری کشورمان در مسیر کمک به صلح و ثبات منطقه را خواستار شد.

وزیر امور خارجه هلند تصریح کرد: توسعه دامنه جنگ به نفع هیچکس نیست. بر این اساس هلند همه طرف‌ها را برای کمک به کاهش تنش دعوت می‌کند.

دیگر خبرها

  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش
  • اگر جامعه جهانی رژیم اسرائیل را متوقف نکند همه متضرر خواهند شد
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال