Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی البرز از پایداری هوای سرد تا پایان هفته در استان خبر داد و گفت: کشاورزان و باغداران آبیاری خارج از نوبت را با هدف افزایش رطوبت در مزارع و باغات برای تعدیل دمای محیط در دستور کار قرار دهند.

منصور رحمانیان با اشاره به روند خروج سامانه بارشی از استان گفت: امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت آسمان استان صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای امشب یخبندان به خصوص در مناطق کوهستانی مورد انتظار است.

رحمانیان خاطرنشان کرد: شرایط یخبندان برای پنجشنبه پنجم اردیبهشت هم پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود وضعیت جوی استان برای فردا کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد باشد.

وی ضمن هشدار در خصوص احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از کشاورزان خواست مواردی همچون تأمین سوخت و کنترل دما و بستن دریچه‌ها در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و انبارهای نگهداری محصولات کشاورزی را رعایت کنند.

مدیرکل هواشناسی البرز افزود: همچنین لازم است تداوم افزایش رطوبت در مزارع و باغات با هدف تعدیل دمای محیط از طریق انجام آبیاری خارج از نوبت برای امروز در دستور کار قرار گیرد.

رحمانیان با تأکید بر لزوم ایجاد پوشش بر روی نهال‌های جوان و درختان آسیب‌پذیر از باغداران خواست از هرگونه هرس، شخم‌زنی و پاکنی و کوددهی به استخرهای پرورش ماهی گرم‌آبی خودداری کنند.

وی در پایان محافظت از کندوهای زنبور عسل و تغذیه کمکی را مورد تأکید قرار داد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران تا پایان هفته جاری شاهد هوایی صاف و افزایش محسوس دما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد اسدی، صبح امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت آب‌وهوایی این استان را تا پایان هفته صاف تا نیمه‌ابری دانست و اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران از روزهای سه‌شنبه بیست‌وهشتم تا روز دوشنبه هفته آینده سوم اردیبهشت صاف تا نیمه ابری گزارش می‌شود.

وی افزود: در صورت هرگونه تغییرات احتمالی در پیش‌بینی روزهای آینده باز اعلام خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، گفت: این وضعیت تا روز جمعه سی‌ویکم فروردین ادامه دارد.

اسدی با اعلام اینکه در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آتی نیز آب‌وهوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد در ارتفاعات با رگبار پراکنده است، گفت: در روز دوشنبه سوم اردیبهشت نیز مناطق غربی و ارتفاعات استان نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعدوبرق شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مرکزی و شرقی استان شاهد وضعیت آب‌وهوایی نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود.

کد خبر 745341

دیگر خبرها

  • هوای صاف تا نیمه ابری در مازندران
  • ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • کشاورزی زنجان و تلاش برای سازگاری با کم آبی
  • گرمای بهاری در مازندران
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران