Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: نذورات نهاوند نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند

فرهاد بختیاری‌فر گفت: چاه ضربه‌ای روستای کهریز صلاح الدین به عمق ۱۰۲ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی حفر شده است.

او با اشاره به اینکه دبی این چاه ۱۰ لیتر بر ثانیه است،گفت: بعد از اجرای خط برق و تجهیز چاه، مشکل آب آشامیدنی این روستا با جمعیت هزار و ۲۰۰ نفر در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر برای آبرسانی به این روستا از ظرفیت خیّری استفاده می‌شود، گفت: آب در ایران، امری حیاتی، مقدس و ارزشمند است و بر این اساس خیّرین استان ورود چشمگیری در این زمینه داشتند.

به گفته وی آب روستای کهریز صلاح‌الدین نیز در حال حاضر به کمک یکی از خیّرین آبرسان و از چاه کشاورزی سعید سلگی تأمین می‌شود.

او گفت: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های اصلی در دولت سیزدهم است که بر این مبنا رفع تنگنا‌های آبی این مناطق به‌عنوان شاخص اصلی مورد توجه این دولت و به‌خصوص وزارت نیرو قرار گرفت و رفع مشکلات آب در روستا‌های ایران که تا پیش از این کمتر مورد توجه بود، یکی از محور‌های برنامه دولت سیزدهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همزمانی فهلی وزایش دام سبک در دامدار‌های نهاوند
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • کشف محموله آرد قاچاق در نهاوند
  • کشف ۱۴۶ کیسه آرد قاچاق در نهاوند
  • آبرسانی به روستاهای دور دست نهاوند
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • (ویدئو) لحظه برخورد دقیق موشک‌های خیبر سپاه به مهم‌ترین پایگاه هوایی اسرائیل نقب