Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:53:28 GMT

آسیب دیدگی خط انتقال شمال کشور/قطع گاز صنایع بزرگ در گلستان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۷۹۲

آسیب دیدگی خط انتقال شمال کشور/قطع گاز صنایع بزرگ در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم رحیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات پیش آمده در خط انتقال گاز شمال کشور باعث افت فشار در گلستان شده است.

وی افزود: به منظور تامین گاز پایدار مشترکان خانگی، محدودیت مصرف برای واحدهای صنعتی در استان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اعلام اینکه گاز واحدهای صنعتی بزرگ مانند کارخانه سیمان و آجرپزی ها قطع شده است، ادامه داد: با توجه به برودت هوا و کاهش دما در سطح کشور و افزایش حجم مصرف و همچنین مشکلات پیش آمده در بخشی از خطوط انتقال گاز شمال کشور، به منظور جلوگیری از افت فشار بخش خانگی، تا اطلاع ثانوی گاز واحدهای صنعتی پرمصرف و CNG ها در گلستان قطع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با این توضیح که اولویت اصلی مصرف بخش خانگی است، تصریح کرد: تلاش داریم بتوانیم گاز پایدار مشترکان خانگی در گلستان را تامین کنیم و سپس با عادی شدن شرایط گاز مشترکات صنعتی و جایگاه های گاز را  وصل کنیم.

رحیمی تاکید کرد: انتظار داریم مشترکان خانگی همچنان صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز را مد نظر قرار دهند تا بتوانیم جریان گاز پایدار در استان را تامین کنیم.

کد خبر 4599205

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شرکت گاز استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور