Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه برخی تجهیزات مقابله با بحران شهرداری متعلق به ۴۰ سال قبل است، گفت: در این شرایط، فشار نبود تجهیزات بر عهده کارگران خدمات شهری می‌افتد که به هیچ عنوان شایسته شهرداری تبریز نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی در جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه مدیریت موثر سیلاب احتمالی در شهر تبریز با بیان این مطلب، اظهار کرد: در مدتی که تهدید سیل در شهر وجود داشت اقدامات مهم و تاثیرگذاری انجام شد اما برخی از اقدامات ضروری وجود دارد که باید سریعا اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با سیلاب در شهر تبریز گفت: پمپ‌های لجن کش، جاروب‌های برقی و بیل زنجیری باید برای شهرداری خرید شود.
اسحقی با انتقاد از وضعیت قلع و قمع درختان در خارج از شهر تبریز، تصریح کرد: امروز شاهدیم هر روز تعداد زیادی کامیون با بار درخت در شهر در حال تردد است.
معاون عمرانی شهردار تبریز افزود: درخواست می‌کنم دستگاه های مسئول به این وضعیت رسیدگی کنند، یکی از دلایل مهم وقوع سیلاب از بین رفتن بافت گیاهی در شهرها و حاشیه آن است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید در نامه‌ای از شورای شهر بخواهیم در شرایط بحران امکان جابجایی بودجه وجود داشته باشد، گفت: برای احداث کانال ها در صورت نیاز بودجه بیشتری اختصاص یابد.
اسحقی در پایان تاکید کرد: نیاز داریم مطالعات لازم در خصوص معابر بالادست سریع انجام شده و دولت بودجه لازم برای کارهای عمرانی در این مناطق را تامین کند..

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی سیل شورای شهر شهرداری تجهیزات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر اسفندیاری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری علی آباد کتول در نظر گرفته شد که از این میزان ۱۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تحقق یافت که ۵۰ درصد آن در بحث طرح‌های عمرانی و ۵۰ درصد در بحث جاری هزینه شد.

وی با بیان اینکه امسال هم مبلغ ۲۲۸ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری در نظر گرفته شد که ۴۹ درصد مربوط به فعالیت‌های عمرانی و ۵۱ درصد مربوط به هزینه‌های جاری است، افزود: این رقم بودجه در نظر گرفته شده ۶۸ درصد نسبت به بودجه تحقق یافته سال ۱۴۰۲ رشد داشته است.

شهردار علی آباد کتول تأمین روشنایی در سطح شهر خبر داد و گفت: امسال برای بحث روشنایی معابر مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که سال گذشته چهار و نیم میلیارد تومان هزینه شد.

اسفندیاری با اشاره به اینکه اجرای طرح عمرانی و رفاهی در شهر یکی از برنامه‌های شهرداری علی آباد محسوب می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته توانستیم ۳۵ میلیارد تومان کار عمرانی در سطح شهر انجام دهیم.

وی یادآور شد: هزار و ۵۰۰ تن قیر برای عملیات روکش آسفالت در سطح شهرستان علی آباد کتول در نظر گرفته شد.

اسفندیاری پور در خصوص احداث پارک و پارکینگ هم، اظهار کرد: سال گذشته در یکی از معابر اصلی پارکینگ اجاره‌ای در اختیار مردم قرار گرفت و این موضوع امسال هم در دستور کار قرار دارد.

وی پروانه‌های صادر شده در سال ۱۴۰۱ را ۱۲۳ مورد با متراژ ۱۴۹ هزار متر اعلام کرد و افزود: این پروانه‌ها در سال ۱۴۰۲ به ۱۸۴ مورد با متراژ ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده است.

اسفندیاری پور محدوده قانونی شهر علی آباد را ۹۲۴ هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۵۰ هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیر رسمی است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه میزان ۳۵ تا ۴۰ تن زباله خانگی در شهرستان علی آباد کتول تولید می‌شود که مدیریت پسماند کار انتقال آن را بر عهده دارد.

شهردار علی آباد کتول در خصوص تله کابین هم، گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده اکنون شهردار ی و پیمانکار پروژه در حال طی کردن مراحل قانونی هستند که به زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

کد خبر 6078086

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳