Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان به نظر سرمربیان ایتالیایی را برای فصل آتی زیر نظر دارد.

طرفداری- با وجود باقی ماندن پنج فینال مهم تا پایان فصل، میلان جستجوها را برای یافتن سرمربی مناسب برای اهداف بزرگتر آغاز کرده است که به نام هایی هم رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار نزدیک به میلان از مدیاست، طی روزهای اخیر میلان تحرکاتی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها با مائوریتزیو ساری و آنتونیو کونته مذاکراتی انجام داده‌اند و می شود گفت تماس های اولیه برقرار شده است. اینتر هنوز مطمئن نیست برای فصل بعد با لوچانو اسپالتی به راهش ادامه خواهد داد یا خیر، از این رو میلان می تواند دست بالا را در این قضیه داشته باشد.

همچنین صحبت هایی با گاسپرینی و سیمونه اینزاگی هم انجام شده اما به نظر می رسد این دو، در اولویت دوم قرار دارند. همچنین اریک تن هاگ هم در لیست گزینه ها قرار دارد اما با توجه به علاقه شدید بایرن مونیخ به جذب او و اینکه احتمالا سرمربی آتی میلان، ایتالیایی خواهد بود، این احتمال کمرنگ می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، کرمی، استاندار  گفت: برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید که با دستور رئیس‌جمهور، معاون اول ایشان و حضور دو روزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.
وی افزود: ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شده و رفت‌وآمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.
کرمی ادامه داد: هم اکنون برق اکثر روستا‌ها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را به‌طور کلی قطع کرده بود نیز وصل شده و ارتباط در زرآباد هم اکنون برقرار است.
استاندارسیستان و بلوچستان افزود: بالگرد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال‌احمر درحال ارائه خدمات هستند تعدادی از بالگرد هم از نیروی دریایی ارتش به تیم‌های خدمات‌رسان اضافه شده است.

محمد کرمی گفت: از استان‌های معین اکیپ‌هایی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال احمر برایهم افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.
وی ادامه داد: آبگرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: تیم عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران هم از دوشب گذشته با تجهیزات کامل وارد شهر بندری کنارک شدندو با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات آبفای تهران و استان، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی از معابر و منازل مردم درگیر سیل در حال انجام است.

 گفتنی است؛ در حال حاضر شش گروه عملیاتی مجهز از استان‌های تهران، هرمزگان، خراسان جنوبی و فارس عازم جنوب سیستان وبلوچستان شدند و اکنون برای سرعت بخشیدن به امور و بازگشت آرامش به زندگی مردم در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی میلان: سرمربی ایتالیایی نمی‌خواهیم
  • ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شد
  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست