Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@06:18:31 GMT

با این چکش فقط با یک دست میخ را به هر سطحی بکوبید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۹۵۵

چکشی ابداع شده که به وسیله آن می توان فقط با یک دست میخ را در جای خود کوبید. طراحی این چکش ۶ سال طول کشیده است. آفتاب‌‌نیوز : چکشی ابداع شده که از انگشتان کاربر محافظت می‌کند. با کمک این ابزار می‌توان فقط با یک دست میخ را در جای خود محکم کرد. همچنین چکش مذکور برای استفاده از همه میخ‌ها مناسب است و می‌توان تعداد میخ را در آن قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کافی است کاربر دکمه کنار چکش را فشار دهد تا میخ‌ها را به طور اتوماتیک برای عملیات آماده کند. ۶ سال طول کشید تا مایل یانگ این چکش را طراحی کند. هدف او آن بود که چکش را به وسیله‌ای ایمن تر و کارآمدتر تبدیل کند.


مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چکش میخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اجرای عملیات اجرای کانیو دفع آب‌های سطحی و ساماندهی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره)، شهروندان دیگر نگران ریزش آب حاصل از بارندگی از روی طبقه فوقانی این بزرگراه نباشند.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور ساماندهی سالیانه روگذر پنج کیلومتری بزرگراه امام خمینی (ره) عملیات اصلاح درزهای انبساط و انقباض به اتمام رسیده و عملیات اجرای کانیو هدایت آب‌های سطحی، نوسازی ناودان‌ها، سرویس و شست‌وشوی دوره‌ای ناودان‌های روگذر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی با اشاره به نحوه ساخت روگذر ۵ کیلومتری امام خمینی (ره) افزود: احداث این روگذر با ساخت ستون‌ها و تیرهای بتنی روی آن صورت گرفته که با تغییر فصول و برودت هوا فاصله بین تیرهای موجود که همان درز انبساط و انقباض است متغیر شده است و این امر موجب تخریب به‌مرور آسفالت و ایجاد دست‌اندازهای عمیقی شده که علاوه‌بر معیوب کردن خودروهای شهروندان موجب خلل در ترافیک گذر فوقانی نیز می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هرچند سالی باید محل‌های درز انبساط و انقباض اصلاح و مرمت شوند که به دلیل تردد بالای خودروها در این محور عملیات اصلاح ۷۴ نقطه با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال انجام شده است.

محمدحسینی با اشاره به اجرای کانیو هدایت آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره)، تصریح کرد: با توجه به تجمع آب حاصل از بارش‌های باران تردد خودروهای فوقانی موجب می‌شد آب روی خودروها و عابرانی که از طبقه پایین در تردد بودند، ریزش کند و موجب رنجش آن‌ها شود.

وی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از ریزش آب از پل، عملیات اجرای کانیو دفع آب‌های سطحی به‌همراه نوسازی ناودان‌ها با سایز بالاتر در دستور کار این منطقه قرار گرفت که تاکنون ۲۸۰۰ متر برای طول کانیو ضلع شرقی اجرا شده است.

محمد حسینی با اشاره به هزینه ۷۵ میلیارد ریالی اجرای کانیو و ناودان‌های روگذر امام خمینی (ره) بیان کرد: در سال جاری ادامه عملیات ضلع شرقی همچنین ضلع غربی این معبر به طول کل ۷۲۰۰ متر در دست اقدام است، همچنین عملیات نصب ۲۰۰ ناودان که چهار برابر ناودان‌های قبلی هستند نیز انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ساماندهی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره)، تردد ایمن خودروها همچنین به حداقل رساندن آب‌گرفتگی سطحی را پیش‌رو داریم، از طرفی دیگر ناودان‌ها به‌صورت دوره‌ای شست‌وشو می‌شوند تا از گرفتگی احتمالی آن‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 746467

دیگر خبرها

  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم
  • عدم دفع آب‌های سطحی و کلافگی ساکنان کوی جانبازان بناب + فیلم
  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین
  • پرفسور عبدالکریم بهنیا پدر علم قنات ایران درگذشت