Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:01:23 GMT

سپاه باید شرایط نقش آفرینی مردم در جنگ نرم را فراهم کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۹۸۴

سپاه باید شرایط نقش آفرینی مردم در جنگ نرم را فراهم کند

تهران- ایرنا- فرمانده قرارگاه فرهنگی-اجتماعی حضرت بقیه‌الله(عج) گفت: محور اصلی ما برای حفظ انقلاب مردم هستند، آنها نقش تعیین کننده ای در مهار بحران ها داشته اند. سپاه باید برای حفظ انقلاب شرایط نقش آفرینی مردم را به ویژه در جنگ نرم فراهم کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه اظهار داشت: رمز موفقیت سپاه را در تلاش برای فهم و اجرای درست تدابیر رهبر معظم انقلاب می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارتقای توانمندی ها وظیفه همه سازمان های نیروهای مسلح است اما چیزی که در سپاه با تدبیر رهبر انقلاب محقق شد، همه جانبه بودن این توانمندی ها است.
فرمانده پیشین کل سپاه با بیان این که معنویت محور اصلی قدرت سپاه است، تصریح کرد: ما تلاش زیادی برای تقویت ساختار درونی سپاه با محوریت معنویت، تقوا و بصیرت انجام دادیم و امروز شاهد رشد کمی و کیفی و‌منزلت اجتماعی سپاه هستیم و رشد سپاه نیاز قطعی انقلاب در آینده پیش رو است.
سردار جعفری ادامه داد: برای این که انقلاب به اهداف خود برسد، نیازمند راهنمایی های رهبری است و ما باید تلاش کنیم ابتدا تدابیر ایشان را به درستی بفهمیم و بعد آنها را اجرا کنیم. همچنین ما در سپاه تلاش کردیم تا به سبک دوران دفاع مقدس فرماندهی کنیم.
وی تاکید کرد: در سپاه فرماندهی دستوری جواب نمی دهد و باید فرماندهی به سبک اقناعی باشد. امروز سپاه تمام دستاوردهایش را مدیون تمامی مدیران و فرماندهان خود است.
فرمانده قرارگاه بقیة الله (عج) خاطرنشان کرد: محور اصلی ما برای حفظ انقلاب مردم هستند و آنها نقش تعیین کننده ای در مهار بحران ها داشته اند. سپاه باید برای حفظ انقلاب شرایط نقش آفرینی مردم به ویژه در جنگ نرم را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، فرمانده معظم کل قوا روز یکشنبه این هفته در حکمی سرلشکر محمدعلی جعفری را به فرماندهی قرارگاه فرهنگی بقیه الله و سردار سرتیپ سلامی را با اعطا درجه سرلشگری به فرماندهی کل سپاه منصوب کردند.
مراسم تودیع و معارفه سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» و سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرماندهان جدید و پیشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور فرماهان عالیرتبه نیروهای مسلح و برخی مسئولان سیاسی کشور در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.
سیام * 9612** 1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی سرلشکر جعفری سپاه جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی، چون جنابعالی افتخار می‌کند. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلا از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش