Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اعزام ۱۱ تیم پزشکی به مناطق سیل زده استان خبر داد.

عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: در راستای کمک به افراد آسیب دیده از سیل اخیر و ارائه خدمات پزشکی، 11 تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق سیل زده استان در فروردین ماه سال 98 اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این تعداد تیم پزشکی به 14 روستای سیل زده در شهرستان راز و جرگلان و شهرستان مانه و سملقان اعزام شدند.

 

برجی اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح به یک هزار و 140 نفر خدمات پزشکی و دارویی ارائه شد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: یک گروه جهادی از دانشجویان پزشکی و پرستاری نیز به منطقه سیل زده استان گلستان اعزام شدند.

 

برجی در ادامه اهداء 28 پتو، 160 متر موکت، 5 تخته فرش و کمک 6 میلیون و 500هزار تومانی خیران استان جهت تهیه دارو را از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این نهاد به سیل زدگان عنوان کرد.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران کانون مساجد خسارت سیل نیمه شعبان جشن نیمه شعبان شیراز اخبار آذربایجان غربی بجنورد خراسان شمالی سیل زدگان خدمات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  دراین جلسه که دیروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تشکیل شد آقای سید عباس حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حج و زیارت برای کاهش عوامل و افزایش سرانه زائر افزود: تاکنون بیش از 82700 زائر حج 1403 ثبت نام کردند و انتظار می رود ظرفیت باقیمانده تا پایان این هفته تکمیل شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای صدور روادید زائران آغاز شده است ، ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظرتکمیل شود.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از همه دست اندرکاران سفرهای عمره و حج برای فراهم کردن مقدمات لازم جهت اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی تقدیر و تصریح کرد که خادمان موظفند به خواسته های زائران توجه نموده و برای مواردی که امکان اجرا دارد راهکار مناسب ارائه دهند.

در ادامه این جلسه سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از روند معاینات زائران حج پیش رو و حمید رضا محمدی معاون عتبات سازمان حج در مورد برنامه های این حوزه برای اعزام های امسال و نحوه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت های ارائه دهنده خدمات به زائران عتبات عالیات در دو سال گذشته گزارش دادند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: استطاعت 82164 زائر تاکنون تایید شده و 1500 نفر هم به کمیسیون های پزشکی ارجاع و  تنها 143 نفر رد شدند. 

این نشست با گزارش مهران فرشید  مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از سامانه جامع مسکن و آثار استفاده از آن درچیدمان پروازها و اسکان در هتل ها ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاون عتبات سازمان حج خواست در خصوص فعالیت شرکت های ارائه دهنده خدمات درسال 1401 بررسی لازم انجام شود و راهکارمناسب برای برخی مشکلات مرتبط با این شرکت ها برای تصمیم گیری به جلسه شورای برنامه ریزی ارائه گردد.  


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی