Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:58:31 GMT

تداوم در کمک به سیلزدگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۰۳۰

تداوم در کمک به سیلزدگان

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان روز چهارشنبه درپایان درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: حضور در استان‌های سیل زده و کمک به مردم این شهر‌ها تا زمانی که محرومیت از چهره این مناطق محو شود، باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: اقشار مختلف مردم، طلاب و علما با کمک به سیل زدگان، «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» را متجلی ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله نوری همدانی با تقدیر از حضور علما و طلاب در استان‌های لرستان و خوزستان گفت: اگرچه این حضور توسط رسانه‌ها انعکاس زیادی نداشت، ولی تعداد طلاب به اندازه‌ای زیاد بود که این صحنه‌ها دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کرد.

وی ضمن تشکر از مردم، علما و طلاب گفت: این جریان (کمک رسانی به سیلزدگان) باید تا زمانی که زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی برگردد، ساختمان‌های ویران شده احداث و ضرر‌های مردم جبران شود، ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر این که سعی کنیم حوزه‌های علمیه در این مساله کنار مردم باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز علاوه بر ارسال مایحتاج به این مناطق، باید ساختمان‌های ویران شده را بسازند و ضرر‌های وارد شده به مردم را جبران کنند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مردم بدانند که حوزه علمیه و علما همیشه در فکر و درکنار آنان هستند.

سیل در روز‌های ابتدایی سال جاری منجربه خسارت‌های جانی و مالی در نقاط مختلف کشور شد.

انتهای پیام /الف

کمک به سیلزدگان تداوم داشته باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه در ارتفاعات استان گفت: طی امروز برای نیمه غربی کشور با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید، احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به تصاویر رادار و ماهواره هم اکنون شاهد فعالیت سامانه بارشی به صورت بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان هستیم.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعّال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود همچنین فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

سبزه‌زاری تصریح کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد، از فردا روند دما افزایشی خواهد بود همچنین شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 746933

دیگر خبرها

  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان