Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:32:56 GMT

تمرین سرخپوشان با حضور مصلح و در غیاب بودیمیر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۰۵۷

تمرین سرخپوشان با حضور مصلح و در غیاب بودیمیر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز چهارشنبه خود را از ساعت 11 در سالن آغاز کردند و 30 دقیقه بعد در حالی که بیش از صد تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند وارد زمین شدند. با حضور سرخپوشان، هواداران، پرسپولیس، اعضای تیم و به ویژه برانکو ایوانکوویچ را مورد تشویق قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین در زمین با فوتبال هدفمند در سه گروه آغاز شد. بخش بعدی تمرین، سانتر از جناحین و ضربه به دروازه بود. فوتبال درون تیمی و فشرده در نیمی از زمین و ضربه‌های شروع مجدد، بخش‌های دیگر تمرین امروز بود. در بخشی از تمرین هم زلاتکو ایوانکوویچ با نفرات امید و جوان، برنامه‌های تمرینی خاصی را دنبال کرد.

همچنین محمد انصاری که بیشتر در سالن کار می‌کرد، اواخر تمرین در زمین حاضر شد ولی شایان مصلح در تمام مراحل تمرین حضور داشت. ماریو بودیمیر هم با توجه به سفر به کرواسی، غایب تمرین امروز بود. تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را فردا در ورزشگاه شهید کاظمی انجام خواهد داد که این تمرین پشت درهای بسته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس زمین فوتبال فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس