Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:49:38 GMT

پل هفت دهانه سدالغدیر بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۱۰۰

پل هفت دهانه سدالغدیر بازسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به دنبال تخریب پل رودخانه مزلقان‌چای ساوه، پل اضطراری با دهانه ۴ متر ظرف ۴۸ ساعت توسط راهداران شهرستان ساوه بازسازی و بهره‌برداری شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

علی زندی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تخریب پل مزلقان‌چای ساوه اظهار داشت: درپی بارش‌های بهاری و طغیان رودخانه مزلقان‌چای در روز دوازدهم فروردین، یکی از پایه‌های پل هفت دهانه سدالغدیر ساوه دچار شکستگی شد که این رخداد تخریب بخشی از پل را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال این تخریب راه ارتباطی تعدادی از روستاهای بخش مرکزی ساوه و روستاهای شهرستان تفرش و کشاورزان منطقه قطع شد که براساس آن اداره راهداری ساوه بلافاصله ضمن انسداد مسیر و نصب تابلو و علائم، اقدامات ایمنی اولیه را انجام داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نخستین اقدام انجام‌شده به منظور مدیریت شرایط را ایجاد یک راه دسترسی جایگزین از سمت روستاهای اوجان- لالائین دانست وتصریح کرد: درراستای ایجاد این راه دسترسی، نسبت به بهسازی و تسطیح مسیر خاکی آن اقدام و بنرهای راهنما در مسیر نصب شد و در ادامه با پیگیری‌های انجام‌شده پل فلزی مدیریت بحران استان از اراک به ساوه حمل و تخلیه شد.

لرستان|تخریب پل‌ها در کوهدشت شمالی؛ مردم از تردد خودداری کنندراه ارتباطی 50 روستا در کوهدشت بازگشایی موقت شد؛ تخریب پل و جاده‌هاتخریب پل اناری و برخی منازل مسکونی در خرم‌آباد؛ از تردد در سطح شهر خودداری شود

زندی‌فر بیان کرد: با وجود آنکه فراهم کردن مقدمات نصب پل جدید زمان‌بر است، با دستور و هماهنگی فرماندار شهرستان ساوه تصمیم بر آن شد که به صورت فوری به ساخت یک دستگاه پل اضطراری اقدام شود که در نهایت در نخستین روز اردیبهشت‌ماه با همت راهداران زحمتکش ساوه و با مساعدت مدیریت بهره‌برداری سد ساوه، فرماندهی سپاه شهرستان و شهرداری ساوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک دستگاه پل چهارمتری با حجم خاکریزی و راکفیل بالغ بر یک هزار و 700  مترمکعب احداث شد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پل سوم اردیبهشت‌ماه انجام شد ادامه داد: این پل 4 متری در 48 ساعت و با صرف هزینه 500 میلیون ریال ساخته و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد