Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:01:55 GMT

همایش بین المللی فقه گردشگری در تبریز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۱۲۸

همایش بین المللی فقه گردشگری در تبریز گشایش یافت

تبریز- ایرنا- نخستین همایش بین المللی فقه گردشگری با شرکت نخبگان و گردشگران 50 کشور خارجی در تالار وحدت دانشگاه تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، دبیر علمی این همایش گفت: 250 مقاله در 6 محور و به پنج زبان فارسی، انگلیسی، ترکی آذری، ترکی استانبولی و اردو به دبیرخانه همایش بین المللی فقه گردشگری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رحیم قربانی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه این همایش اظهار داشت: از این تعداد 160 مقاله پذیرفته و در نهایت 60 مقاله برگزیده و هفت مقاله برتر شناخته شد که در همایش فقه گردشگری ارایه می شود.
وی ادامه داد: گردشگری مذهبی و زیارت، گردشگری قرآن و روایات، گردشگری و حقوق و جاذبه های گردشگری برخی از کشورهای شرکت کننده از جمله محورها و موضوع های مقاله هایی است که در این همایش بین المللی ارایه می شود.
به گزارش ایرنا تمبر یادبود همایش و طرح انجمن ملی گردشگری اسلامی نیز با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و میهمانان خارجی رونمایی شد.
این همایش دو روزه توسط جامعه المصطفی العالمیه تبریز با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز برگزار می شود.
3093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري فقه گردشگري همايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت از سوی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی «غزه زنده است» با هدف فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، پاسداشت مقام انسانیت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان و تبیین ابعاد گوناگون عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاهیان سرافراز ولایت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، روز سه‌شنبه مورخ ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و برخی مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود