Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:02:02 GMT

به‌سازی مسیر روستایی در‌ دره شهر انجام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۱۳۶

به‌سازی مسیر روستایی در‌ دره شهر انجام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، از بهسازی مسیر روستایی دره دول به بان زرکه، در‌دره شهر خبرداد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر کاظمی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت:  به‌سازی مسیر روستایی دره دول به بانزرکه، در محور ارتباطی بخش ماژین شهرستان دره شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران| معاون وزیر راه: مسکن مهر پرند پیشرفت 90 درصدی داردسیستان و بلوچستان| خطوط تلفن همراه 7000 نفر در دلگان قطع شدبودیمیر با اجازه برانکو راهی کرواسی شد

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: در جریان  سیل اخیر ارتباط بخش ماژین  و روستاهای آن با استان ایلام قطع گردید که با تلاش شبانه روزی توانستیم از طریق ریزش برداری و به‌سازی راه‌های روستایی ارتباط بخش ماژین و روستاهای تابعه را برای تردد خودروهای امدادرسان برقرار نماییم .

وی در ادامه افزود: اما با توجه به ترانشه های این مسیر احتمال مسدود شدن مجدد با بارندگی‌های بعدی وجود داشت که به این خاطر علاوه بر به‌سازی مسیر روستایی موجود  در حال به‌سازی مسیر روستایی موازی این مسیر (دره دول- بان زرکه) هستیم.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان اظهار داشت: طرح‌های خوبی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در استان در حال انجام است که نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی است. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در استان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است افزود: استان ایلام برای ساماندهی فعالیت‌های قرآنی نیازمند یک مجموعه دارالقرآن است که باید در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود. 

توسعه جلسات قرآنی خانگی، زمینه سازی برای اجرای طرح ۷۰ هزار حافظ قرآن در استان، شناسایی استعداد‌های قرآنی و طرح آموزی قرآن در مهد‌های کودک از دیگر مباحث مطرح شده در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بود که اعضا درباره آنها بحث و تبادل نظر کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان