Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ نجفی‌پور گفت: سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح توانمندی بالایی در فناوری دارد و امنیت اطلاعات بیمه شدگان را تضمین می‌کنیم.   به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ فرشاد نجفی‌پور جانشین مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح در مراسم رونمایی از ۳ اقدام تحولی سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح که در کلینیک دندانپزشکی شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: امروز به یکی از اهداف خود در سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح رسیدیم و باید بگویم که ما تلاش می‌کنیم ۳ اصل در سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح را به طور جدی دنبال کنیم؛ اصل اول این است که مشکل بیمه شدگان نیرو‌های مسلح مشکل سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح است و بیمه شده را تا آخرین لحظه رها نخواهیم کرد؛ همچنین ما به هیچ عنوان قصد نداریم هزینه تقلب، تخلف و سهل انگاری را بپردازیم و در نهایت هدف ما این است که به تکریم بیمه‌شدهگان اهمیت دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل مالی برای الکترونیکی شدن خدمات نداریم جانشین مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: برای رسیدن به این ۳ محور ما به شدت نیاز داریم که هر چه سریع‌تر خدمات آنلاین را ارائه کنیم و برای الکترونیکی شدن از ۱۲ سال پیش در سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح گام‌هایی برداشته شده بود، اما به دلیل مشکلات مالی، امنیتی و فناوری نتوانسته بودیم در این حوزه پیش برویم، اما امروز در نقطه خوبی ایستاده‌ایم و از نظر فناوری، توانمندی نیرو‌های مسلح در محدوده قابل قبولی است و بعد از گذشت سال‌ها می‌توان گفت مشکل مالی برای الکترونیکی شدن خدمات نداریم همچنین بسیاری از چالش‌های امنیتی ما در حوزه الکترونیکی شدن اطلاعات مرتفع شده است. اطلاعات سلامت نیرو‌های مسلح از داده‌های امنیتی بالا است وی با اشاره به خطرات الکترونیکی شدن خدمات سلامت در نیرو‌های مسلح اظهار کرد: ما در نیرو‌های مسلح به گروه‌هایی خدمت‌رسانی می‌کنیم که حتی اسم آن‌ها نیز جزء اطلاعات طبقه‌بندی شده محسوب می‌شود و اطلاعات سلامت نیرو‌های مسلح و خانواده آن‌ها از داده‌های امنیتی بالا به حساب می‌آید؛ در سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح اطلاعات مفید و ارزشمندی برای دشمن وجود دارد و به همین دلیل ما بار‌ها تلاش کردیم نرم‌افزار‌های خود را از نظر نفوذپذیری تست کنیم و نرم‌افزار‌هایی داریم که حتی ۶ بار مجدد برنامه نویسی شده است.   وی اظهار کرد: اگر مشکل امنیتی وجود نداشته باشد و تست‌های نفوذ با موفقیت انجام شود این توانمندی را داریم تا همه خدمات را الکترونیکی کنیم.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بیمه سلامت علت این اختلال را بروز رسانی سامانه اعلام کرده است مشکلی که گلایه هم استانی ها را به عمراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز