Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازی تیمش با سپاهان همیشه جذاب بوده، گفت: این بازی یک دربی بزرگ دیگر برای ما خواهد بود که فکر می‌کنم تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز سرخپوشان به دیدار حساس روز جمعه تیمش با سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این بازی به نوعی تعیین کننده قهرمان این فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دربی دیگر را بعد از دربی با استقلال در پیش داریم. سپاهان در ۱۰ سال اخیر قهرمانی‌های زیادی داشته و بازی با این تیم همیشه برای ما جذاب بوده است.

وی ادامه داد: خوشحالم که این بازی باعث خواهد شد تا ورزشگاه پر از تماشاگر شود. تلاش خواهیم کرد در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و مثل همیشه برای بردن به زمین خواهیم رفت.

برانکو در مورد شکست برابر الاهلی گفت: اگر شرایط به صورت عادی پیش می‌رفت تا به حال می‌توانستیم صعودمان را از گروه قطعی کنیم. اگر آن دو گل آفساید را از السد و پاختاکور نمی‌خوردیم الان صعود کرده بودیم. بازی با الاهلی را هم می‌توانستیم ببریم. با این حال فوتبال است و هر اتفاقی در آن رخ می‌دهد.

وی افزود: در بازی با سپاهان آنها این امتیاز را دارند که خسته نیستند. با این حال این را ما به عنوان بهانه و توجیه قرار نمی‌دهیم اما واقعیت این است که بازیکنان ما خسته هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد غیبت شجاع خلیل زاده و استفاده سپاهان از ارسال‌های بلند برای کی‌روش گفت: به هر حال این تیم امتیازات خاص خودش را دارد و در طول فصل هم جزو تیم‌های بالای جدول بوده است. قطعاً بازی سختی در انتظار ما خواهد بود.

برانکو در مورد عملکرد علیپور که در دیدار با الاهلی شرایط خوبی نداشت گفت: او فعلاً آقای گل ماست. به هر حال شانس گل را از دست دادن بهتر از این هست که شانس گل نداشته باشیم. مهاجمان اینطور هستند که برخی اوقات در شرایطی قرار می‌گیرند که کیفیت عالی ندارند اما من مشکلی در این زمینه نمی بینم.

وی در مورد رفتن بودیمیر و صحبت‌هایی که در مورد رفتنش برای همیشه مطرح شده است گفت: ایشان از من و پزشک تیم پنج روز مرخصی گرفته که به درمانش برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برانکو سرمربی پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد.

سرهنگ بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه‌ریزی های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه کنیم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضا حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر کردند.

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاههای فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین شد، که متعاقباً اعلام می‌شود.

در این جلسه مسیرهای چندگانه راهپیمایی و تعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص شد.

کد خبر 6063891

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...