Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@19:28:24 GMT

نمایشگاه عکس «رستاخیز شن ها» در طبس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۰۶

نمایشگاه عکس «رستاخیز شن ها» در طبس افتتاح شد

نمایشگاه رستاخیز شن ها با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در محل نگارخانه گلشن، واقع در عمارت سردرب باغ گلشن طبس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از طبس، نمایشگاه عکس رستاخیز شن ها صبح امروز(4 اردیبهشت) با حضور «ناصر نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا محمدی» امام جمعه طبس و «علیرضا خلیلی» سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس و برخی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نمایشگاه که به مناسبت شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس در 5 اردیبهشت سال1359 برگزار شد، تعداد 40 عکس به نمایش گذاشته شده است.

 

همچنین در نمایشگاه رستاخیز شن ها، کتاب و مقاله هایی با این موضوع در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است: نبی زاده در سفر امروز خود به طبس با سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان دیدار و در مورد مجتمع فرهنگی وهنری طبس، طرح سینما امید و جشنواره فیلم و عکس کویر و زندگی گفتگو کرد.

 

از دیگر برنامه های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در طبس دیدار با «مجید بهارستانی» شهردار طبس بود و در ادامه به اتفاق از سینما قدیم طبس بازدید کردند.

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مسجد مقدس جمکران نیمه شعبان کانون های مساجد قم خسارت سیل روز ارتش سپاه جشن نیمه شعبان ۵ اردیبهشت شهرستان طبس نمایشگاه عکس خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با بیان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی