Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:19:40 GMT

برایتون: هفت بازی بدون گل، 8 شوت در چارچوب

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۱۷

برایتون: هفت بازی بدون گل، 8 شوت در چارچوب

ضعف مفرط تهاجمی برایتون در بازی‌های اخیر خود باعث شده هواداران این تیم انتقادهای زیادی به کادر فنی و بازیکنان برایتون وارد کنند و خواستار تغییرات عمده شوند.

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در هفت بازی اخیر خود در رقابتهای مختلف موفق به زدن هیچ گلی نشده و در این هفت بازی تنها 8 شوت روانه چارچوب دروازه حریفان کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملکرد تهاجمی ضعیف، باعث شده هواداران برایتون سرمربی، کادر فنی و بازیکنان این تیم را هدف انتقادهای تند قرار داده و خواستار ایجاد تغییرات عمده در تیم محبوب‌شان شوند.

 

این در حالی است که پیش از این هفت بازی برایتون عملکرد به مراتب بهتری داشته. اما در هفت بازی اخیر عملکرد بسیار ضعیف برایتون در فاز تهاجمی بی‌سابقه بوده است.

 

 

برایتون روز 30 مارس در مقابل ساوت‌همپتون با نتیجه 1-0 شکست خورده. بازیکنان برایتون در این بازی 14 شوت شلیک کرده ولی تنها یکی از این شوتها در چارچوب دروازه حریف بوده.

 

برایتون در بازی بعدی روز سوم آوریل به مصاف چلسی رفته و با نتیجه 3-0 شکست خورده. برایتونی‌ها در این بازی تنها 3 شوت زده و تنها یکی از این شوتها در چارچوب دروازه شاگردان ساری بوده.

 

بازی بعدی برایتون روز شش آوریل مقابل منچسترسیتی قرار گرفته و 1-0 شکست خورده. از پنج شوت برایتون در این بازی دو شوت در چارچوب دروازه سیتی بوده. به این ترتیب این بازی مقابل شاگردان گواردیولا، به دلیل زدن 2 شوت در چارچوب بهترین عملکرد تهاجمی برایتون در هفت بازی اخیر خود بوده.

 

در جریان شکست 13 آوریل مقابل بورنوث با نتیجه 5-0 برایتون 8 شوت زده که یکی از آنها در جارچوب بوده. برایتونی‌ها روز بیستم آوریل در مقابل ولوز به تساوی بدون گل دست یافتند و در این بازی با اینکه 5 شوت به نام خود ثبت کردند ولی حتی موفق نشدند یک شوت روانه چارچوب دروازه حریف کنند.

 

و سرانجام برایتون در آخرین بازی خود مقابل تاتنهام در روز بیست و سوم آوریل از شاگردان پوچتینو 1-0 شکست خورده و با شلیک 6 شوت تنها یک بار شوت در چارچوب دروازه تاتنهام داشته.  

 

 

 

برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول

یک فصل مانده به خداحافظی با گودیسون پارک، اورتون بلاخره به طلسم پیروزی در دربی پایان داد.

طرفداری | اورتون در چارچوب دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر پیروزی مهم و بزرگی مقابل لیورپول کسب کرد. 

پیروزی 2-0 اورتون مقابل لیورپول در کنار افزایش فاصله این تیم با منطقه سقوط به هشت امتیاز، دستاورد دیگری نیز برای تافی‌ها دارد. به گزارش اسکواکا، آن‌ها برای اولین بار از اکتبر سال 2010 در چارچوب دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل قرمزها به برتری دست یافتند. در سال 2010، میکل آرتتا و تیم کیهیل گلزنان دیوید مویس بودند. در بازی یاد شده، جو کل و پل کانچسکی با پیراهن لیورپول به میدان رفته بودند. شان دایچ با پیروزی امروز در کنار کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای به شمار می‌رود که مقابل یورگن کلوپ در دربی مرسی ساید به برتری دست یافته است. 

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم