Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:04:12 GMT

دانشگاه و منابع طبیعی سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۳۲

دانشگاه و منابع طبیعی سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصیری زرندی ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار خود با مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه این دانشگاه و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند، ابراز کرد: وجود دانشکده‌های منابع طبیعی و کویر شناسی در دانشگاه سمنان یکی از دلایلی است که اداره کل منابع طبیعی راغب به ایجاد تفاهم نامه همکاری و استفاده از این ظرفیت علمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود این دو دانشکده از پتانسیل‌های ویژه دانشگاه سمنان است، تاکید کرد: این تفاهم نامه زمینه اجرای طرح‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مشترک را فراهم خواهد کرد که در آینده قطعاً ماحصل آن انتقال فناوری خواهد بود.

اختصاص فضا و عرصه برای دروس علمی

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این تفاهم نامه گسترش مرزهای دانش و توسعه همه جانبه و پاسخگویی به نیازهای موجود را منجر خواهد شد، تاکید کرد: زمینه اجرای دوره‌های کارورزی دانشجویان در فضایی عملیاتی با همکاری منابع طبیعی با امضای این تفاهم نامه مهیا شده است.

نصیری زرندی بیان کرد: این تفاهم نامه همچنین پایان نامه‌های دانشجویان رشته‌های مرتبط با منابع طبیعی در دانشگاه سمنان را به سمت و سوی نیازهای تحقیقاتی این بخش سوق می‌دهد.

وی افزود: دانشکده منابع طبیعی فاقد عرصه منابع طبیعی برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی است لذا یکی از مفاد تفاهم نامه مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای اختصاص این عرصه به این دانشکده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدت تفاهم نامه بین دانشگاه سمنان و منابع طبیعی استان سمنان دو سال است.

کد خبر 4599245

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود نصیری دانشگاه سمنان منابع طبیعی استان سمنان تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند