Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که حداقل نزدیک به ۶ ماه تا معرفی پرچمداران سال ۲۰۱۹ اپل باقی مانده از همین حالا شایعات و اخبار زیادی پیرامون سری آیفون ۱۱ (XI) منتشر می‌شود، یک منبع ژاپنی به تازگی اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های آیفون ۱۱ منتشر کرده که در آن به شارژ سریع وایرلس نیز اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ویژگی‌های جدید تلفن‌های همراه که شرکت هوآوی در اکتبر گذشته برای اولین بار در پرچمدار میت ۲۰ پرو از آن رونمایی کرد، شارژ معکوس نام دارد که با آن می‌توان گوشی هوشمندی که از قابلیت شارژ وایرلس QI بهره‌می‌برد را با استفاده از یک تلفن هوشمند دیگر با همین قابلیت شارژ کرد، البته در حال حاضر سرعت این شارژ بسیار پایین است، اما در زمانی که هیچ کابل یا آداپتوری برای شارژ موجود نباشد، این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

بعد از هوآوی، سامسونگ در سری گلکسی S10 خود نیز از همین قابلیت با نام Wireless PowerShare رونمایی کرد و حال به نظر می‌رسد اپل نیز پرچمداران خود را به این قابلیت مجهز خواهد کرد. طبق اطلاعات موجود اپل با مجهز کردن آیفون‌های خود به این قابلیت، به خریداران این امکان را می‌دهد که ساعت‌های هوشمند اپل را توسط آیفون خود شارژ کنند، ایرپاد‌های جدید این شرکت نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، در این حالت گوشی آیفون به عنوان یک دستگاه شارژر وایرلس عمل خواهد کرد.

ایده کلی این قابلیت آن است که باتری آیفون‌های جدید در حدی ظرفیت خواهد داشت که بتواند دیگر دستگاه‌های هوشمند این شرکت را شارژ کند و مقدار شارژی هم برای خود تلفن باقی بماند، به همین دلیل باید منتظر معرفی باتری‌هایی با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ ملی‌آمپر در آیفون‌های جدید اپل باشیم.

البته برنامه اپل برای شارژ پرچمداران خود به این جا ختم نمی‌شود، برای سال‌ها این شرکت درون جعبه آیفون‌های خود کابل شارژ ۵ واتی را قرار می‌داد، اما به نظر می‌رسد امسال شاهد وجود کابل ۱۸ واتی درون جعبه‌های آیفون خواهیم بود، به این ترتیب خریداران دیگر نیازی به خرید جداگانه کابل شارژ سریع نخواهند داشت. البته نوع درگاه شارژ استفاده شده بر روی مدل‌های جدید هنوز مشخص نیست، ممکن است شاهد استفاده درگاه USB نوع C بر روی آیفون‌های جدید باشیم یا آنکه درگاه Lightning بر روی این مدل‌ها در دسترس باشد.

جدا از شارژ معکوس و کابل شارژ ۱۸ واتی درون جعبه، از دیگر شایعات منتشر شده از سری آیفون ۱۱ می‌توان به حاشیه نمایشگر بازیک‌تر، بریدگی دوربین سلفی کوچک‌تر، استفاده از دوربین سه‌گانه اصلی و Face ID بهبود یافته اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تولید iPhone 8s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۰

انتهای پیام/

پرچمداران اپل به شارژ معکوس مجهز می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد

می‌دانیم که سامسونگ برندی پرکار بوده و در طول سال محصولات قابل توجهی را رونمایی می‌کند. طی سال‌های اخیر سبد محصولات موبایلی آن‌ها متمرکزتر شده و حداقل در بازار جهانی شاهد رونمایی‌های متعدد و مشابه نیستیم.

به گزارش ترنجی، به تازگی لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد، منتشر شده که نام‌های جالب غیرموبایلی هم در آن دیده می‌شود.

برنامه سامسونگ برای سال ۲۰۲۴

تا همین‌جای کار و اوایل سال ۲۰۲۴ باید گفت که سامسونگ سال شلوغی را شروع کرده است. این شرکت سری گلکسی S24 و میان‌رده‌های محبوب سری گلکسی A را تا کنون رونمایی کرده و آنطور که پیداست حرکت آن‌ها حتی سریع‌تر هم خواهد شد.

گزارش جدیدی منتشر شده و فهرستی از تمام دستگاه‌هایی را که سامسونگ در سال جاری عرضه می‌کند، به ما ارائه می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که این لیست غیررسمی بوده و شاید محقق نشود.


خط زمانی احتمالی معرفی محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۴

با نگاهی به پست بالا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، واضح است که سامسونگ کاملا مشغول توسعه محصولات مختلفی است. بیایید با محصولاتی که رونمایی آن‌ها بدیهی است شروع کنیم.

به نظر می‌رسد که در نیمه اول تابستان ۱۴۰۳ گوشی‌های تاشو زیر رونمایی خواهند شد:

۱- گلکسی زد فولد ۶ ۲- گلکسی زد فلیپ ۶ ۳- گلکسی فولد اولترا

بله درست خواندید، به نظر می رسد که نسخه Ultra قرار نیست Fold 6 Ultra نامیده شود. این اتفاق جالبی است و این سوال را ایجاد می‌کند که آیا قرار است سری جداگانه‌ای برای گوشی‌های تاشو پریمیوم سامسونگ باشد یا نه؟

در همین ماه احتمالا ۳ محصول جانبی زیر نیز رونمایی شود:

۴- گلکسی بادز ۳ ۵- سری گلکسی واچ ۷ ۶- گلکسی رینگ

این گزارش به خیل عظیم محصولات جدید با پسوند FE اشاره دارد که شامل ۶ دسته محصول می‌شود:

۷- گلکسی S24 FE ۹- گلکسی Z Fold FE ۱۰- گلکسی Z Flip FE ۱۱- گلکسی Watch FE ۱۲- گلکسی Buds FE 2 ۱۳- سری گلکسی تب FE

و در نهایت محصولات زیر حوالی اواخر سال ۲۰۲۴ الی اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی می‌شوند:

۱۴- سری گلکسی Tab S10 ۱۵- هدست Galaxy XR ۱۶- گلکسی بوک ۴ اج ۱۷- سری گلکسی اس ۲۵

گلکسی اس

البته باید به یاد داشته باشید که در نقشه راه به رونمایی از سری گلکسی A 2025 اشاره‌ای نشده است. ما انتظار داریم که جایی حوالی پاییز باید اعضای اقتصادی این سری نیز رونمایی شوند.

از نظر نرم افزاری نیز آپدیت One UI 7 با اندروید ۱۵ باید اواسط پاییز ۱۴۰۳ شروع به عرضه کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • مشکل دوربین آیفون با صد میلیون حل می‌شود!