Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:04:52 GMT

«ثریا» به خصوصی سازی می پردازد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۴۹

«ثریا» به خصوصی سازی می پردازد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه نقش اصلاح فرایند خصوصی سازی ها در رونق تولید و عدم تعطیلی کارخانه ها با حضور نمایندگان خانه ملت و همچنین کارشناسان اقتصادی و پژوهشگران جوان تحلیل می شود. در این برنامه همچنین خصوصی سازی های صورت گرفته واکاوی و واهکارهای اصلاح این مسیر بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ثریا» به تهیه کنندگی محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که چهارشنبه ها پس از سریال شبانگاهی روز آنتن می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون خصوصی سازی شبکه یک سیما برنامه ثریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مالی کسب شده از طرح مولدسازی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قم هزینه می‌شود

ایسنا/قم استاندار قم گفت: اعتبارات مالی که از اجرای طرح مولدسازی دارای‌های دولت کسب می‌شود در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و یا ایجاد طرح‌های اولویت‌دار در استان هزینه خواهد شد.

 دکتر سیدمحمد اقامیری امروز 27 اسفند در جلسه کارگروه استانی مولد سازی دارایی های دولت بیان کرد: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت یکی از طرح‌های خوبی بود که در دولت مردمی رقم خورد.
  
وی افزود: این طرح یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود زیرا که با این اقدام می‌توان پروژه های نیمه تمام را تکمیل و یا به احداث پروژه های دارای اولویت در استان‌ها اقدام کرد.
 
دکترآقامیری خاطرنشان کرد: این مسئله از لحاظ استفاده از سرمایه های محبوس و یا ایجاد ارزش افزوده برای املاک و کالاها می‌تواند گام بزرگی درعرصه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد.
 
استاندار قم گفت: طرحی در رابطه با دستگاه های مولد سازی ایجاد شده که در آن از املاک و اموال بلااستفاده دستگاه ها برای تکمیل پروژه همان دستگاه یا دستگاه های دیگر استفاده شود.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آقامیری افزود:‌ اموالی که برای مولد سازی اجرا می‌شود، متشکل از دو گروه هستند، گروه وقف خیرین و گروه دیگر دولتی و برای دستگاه‌هاست. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • کدام ماهواره‌ها در سال ۱۴۰۲ به فضا پرتاب شدند؟
  • راهنمای جامع جلوگیری از تعلیق اکانت واتس اپ و بازیابی آن
  • خصوصی سازی استقلال در مسیری جدید؛ ۵۱ درصد سهام به بانک صنعت و معدن واگذار شد!
  • پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد در کشور را گسترش دهد
  • واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات
  • اعتبارات مالی کسب شده از طرح مولدسازی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قم هزینه می‌شود
  • استقرار ۵۰ گروه راهداری در طرح نوروزی
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه زیست‌بوم و کاربست داده و هوش مصنوعی با ابزار اعتبار مالیاتی
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه هوش مصنوعی با ابزار مالیاتی