Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:52:37 GMT

درهای شهادت همواره به روی کارکنان پلیس باز است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۵۳

درهای شهادت همواره به روی کارکنان پلیس باز است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای انتظامی شهر کرمانشاه و پاسگاه پلیس راه روانسر که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ماموران پلیس جان برکفان واقعی جامعه هستند که برای امنیت شهروندان شبانه روز تلاش می کنند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در بسیاری از حوادث و اتفاقاتی که رخ می دهد قبل از اینکه به فکر حفظ جان خود باشند در فکر تامین امنیت شهروندان و مقابله با افراد و گروه هایی هستند که قصد ایجاد ناامنی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار امان اللهی افزود: مجاهدت های ماموران پلیس در صحنه های مختلف و رشادت های آنان در مقابل قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، اراذل و اوباش، سارقان و دیگر برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی باعث شده که امروز جمهوری اسلامی یکی از امن ترین جوامع دنیا را در اختیار داشته باشد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در این میان همکاران ما در بخش های مختلف پلیس استان نیز شبانه روز تلاش می کنند و بسیاری از خطرات و سختی ها را به جان می خرند تا خدشه ای بر امنیت موجود وارد نشود.
وی گفت: در سایه این تلاش های مخلصانه، امروز کرمانشاه با وجود بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق به یکی از امن ترین نقاط کشور تبدیل شده است و مسافران و مهمانانی که به این دیار وارد می شوند از امنیت ایجاد شده کاملا راضی هستند.
سردار امان اللهی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بخصوص شهدای نیروی انتظامی گفت: آن ها مقربان درگاه الهی بودند که توفیق شهادت نصیبشان شد و عاقبت بخیر گشتند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: شهدای والامقام با خداوند متعال معامله کردند و هر کسی هم که با پروردگار معامله کند جز خیر و نیکی و عاقبت بخیری در دنیا و اخرت نصیبش نمی شود.
وی همچنین با اشاره به تلاش های مذبوحانه دشمنان رای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: آن ها به خیال خام خود می توانند با به شهادت رساندن بهترین جوانان ما پایه های انقلاب را سست و ترس و وحشت در دل نیروهای مسلح ایجاد کنند اما غافل از این هستند که چنین اقداماتی تنها بر عزم و اراده پولادین پاسداران انقلاب و وطن اضافه می کند.
سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره اماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آن ها را جزو وظایف همه آحاد جامعه خصوصا مسئولان عنوان کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، جانشین فرمانده انتظامی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه و جمع دیگری از مسئولان نیروهای مسلح نیز در این مراسم حضور داشتند.
در پایان این مراسم با اهدای کارت هدیه از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تامین امنیت خانواده های معظم شهدا مسافران نجف اشرف نظم و امنیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی