Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@22:25:38 GMT

رضا یزدانی: باید اشتباهاتم را برطرف کنم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۸۴

به گزارش پارس نیوز، 

درباره سومین قهرمانی خود در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا اظهار کرد: بعد از ۲ سال دوری از میادین این رقابت‌ها دومین رویدادی بود که در آن شرکت کردم و خدا را شکر می‌کنم علی‌رغم اینکه هنوز به مرز آمادگی مد نظرم نرسیده‌ام توانستم به مدال طلای آسیا برسم. رقابت‌ها از سطح نسبتاً خوبی برخوردار بود و شاهد حضور کشتی‌گیران جوان در کنار نفرات با تجربه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده ۲ مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی است یا خیر؟ گفت: قطعاً نقاط ضعفی داشتم که باید آن‌ها را برطرف کنم تا برای رویدادهای بعدی بخوبی آماده شوم. قصدم از حضور در این مسابقات بیشتر این بود که میدان ببینم و هر چه بهتر خودم را محک بزنم. با تعدادی از رقبایم قبلاً نیز کشتی گرفته بودم اما کشتی گیران قزاق و مغول جوان و پرقدرت بودند و به لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشتند. احساس می‌کنم جلوی آن‌ها پراشتباه ظاهر شدم و باید سر فرصت با آنالیز این حریفان، ایراداتم را برطرف کنم.

وی درباره تأثیر این مدال در ادامه کارش پس از ۲ سال دوری از میادین برای کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی و المپیک نیز خاطرنشان کرد: به هر حال از اینکه توانستم باز هم با مدال طلا برای کشورم افتخارآفرینی کنم خوشحالم. قطعاً این قهرمانی می‌تواند در ادامه مسیر به من کمک کند و با انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت در میادین بعدی تمرین کنم. باید با بررسی نقاط ضعفم ایراداتی که در این مسابقات داشتم را برطرف کنم تا با آمادگی بیشتری مقابل حریفان جهانی قرار بگیرم.

یزدانی در پایان گفت: برای کشتی‌گیران ایران در ۵ وزن دوم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امروز (چهارشنبه) نیز شاهد موفقیت کشتی‌گیران ایران و کسب مدال‌های خوشرنگ باشیم تا با قدرت بر سکوی نخست آسیا قرار بگیریم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کشتی آزاد شکر مد جهان کشتی المپیک مدال طلا وزن ایران ایران جهان رقابت های قهرمانی آسیا کشتی وزن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب

پیام جامعه کشتی به رهبر انقلاب به این شرح است؛ پیام شما در پی قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، مایۀ دلگرمی و اطمینان خاطر جامعۀ کشتی است.

به‌عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر انقلاب و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر شما و مردم شریف، در میادین بین‌المللی موفق باشیم.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با صدور پیامی افتخار آفرینی جوانان ایرانی را تبریک گفتند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران