Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@09:09:15 GMT

کد USSD برای مشاهده سوابق بیمه تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۳۰۵

کد USSD برای مشاهده سوابق بیمه تأمین اجتماعی


مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی کرده‌ایم گفت: ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق سامانه پیامکی نیز در دست بررسی است.

علی معیری در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام ارسال پیامکی سوابق برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که در سال گذشته وعده آن داده شده بود اظهار کرد: به علت هزینه‌های بالایی که ارسال پیامک دارد، فعلاً احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیمه شدگان می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴۲* (ستاره ۱۴۲ مربع) با سیمکارت همراه اول و #۱۴۲۰* (ستاره ۱۴۲۰ مربع) با سیمکارت ایرانسل و رایتل، سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با روش‌های اعلام شده، اطلاع از آخرین وضعیت بیمه‌ای، میزان دستمزد و تعداد روز‌های سابقه پردازی بیمه امکان پذیر است گفت: ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق سامانه پیامکی را نیز در دست بررسی داریم، ولی باید در نظر داشته باشیم که ۱۴ میلیون بیمه شده اصلی داریم و با احتساب هزینه هر پیامک باید ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم.

معیری تاکید کرد: برای اجرای این طرح باید از سوی هیئت مدیره تامین اجتماعی مجوز دریافت کنیم. ما به لحاظ فنی مشکلی برای ارسال پیامکی سوابق بیمه‌ای نداریم، اما به نظر می‌رسد راه‌های جایگزین، چون USSD و مراجعه به وبسایت تامین اجتماعی در حال حاضر گزینه‌های بهتری باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سابقه بیمه کد دستوری ussd تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود

سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از ۴۳۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اسناد درمانی بیمه تکمیلی بیش از 435 هزار بازنشسته تامین اجتماعی رسیدگی اما پرداخت نشده است این در حالی است که  سازمان تامین اجتماعی حق بیمه تکمیلی مربوط به بهمن و اسفندماه را از حقوق بازنشستگان کسر کرده است .
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بازنشستگان با توجه به وضعیت جسمانی و ابتلا به بیماری های مختلف  نیازمند برخورداری از خدمات درمانی با کیفیت هستند که خوشبختانه در حال حاضر بیش از 4میلیون و 200هزار بازنشسته تحت پوشش  بیمه تکمیلی درمان هستند.
موسوی تاکید کرد: با توجه به اینکه خیلی بازنشستگان  در مراکز درمانی و بیمارستانها بخشی از هزینه ها را از جیب پرداخت می کنند لازم است تا خسارتهای درمانی این قشر در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود .
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بسیاری از بازنشستگان مشکلات مالی  و معیشتی  دارند و اگر هزینه های بیمه تکمیلی را زودتر پرداخت  کنند شاید گوشه ای از  گرفتاری های آنها برطرف شود .
وی اظهار داشت: باید از مسولان سازمان تامین اجتماعی سوال کرد که  چرا در پرداخت  خسارتهای درمان  بازنشستگان که عمدتا از قشر ضعیف و زحمتکش هستند تعلل  می کنند ؟ در حالی که  هر ماه پول کسورات بیمه از حقوق بازنشستگان کسر می شود.
موسوی افزود: انتظار می‌رود قبل از پایان سال مسئولان  سازمان تامین اجتماعی هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این هزینه ها  اقدام نمایند تا رضایت مندی این عزیزان تامین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • ۵۰۰۰ اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل تامین‌ می‌شود
  • ۵ هزار اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل تامین‌ می‌ شود
  • ۵ هزار اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل تامین می‌شود
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • تشریح خدمات جدید اپلیکیشن «تأمین من»
  • خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • گرانفروشی بازار عید را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنید