Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: دومین گروه جهادی بسیج دانشجویی استان ۲۸ فروردین به پلدختر اعزام شد و تا ۲ اردیبهشت به خدمت رسانی به سیل زدگان این منطقه پرداخت.

سعید اوصالی، مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده لرستان گفت: از ابتدای وقوع سیل در لرستان تا به الان ۲ گروه جهادی بسیج دانشجویی زنجان به منطقه سیل زده ماسور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوصالی افزود: اولین گروه جهادی بسیج دانشجویی زنجان ۷ فروردین و در قالب گروهی ۲۰ نفره به مدت ۷ روز به لرستان اعزام شد و در مناطق سیل زده با استفاده از دستگاه لجن کشی که به همراه داشتند مشغول لایروبی و پاکسازی گل و لای از منازل مسکونی سیل زدگان شدند.
مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: دومین گروه جهادی ما که متشکل از ۲۰ جهادگر متخصص بود ۲۸ فروردین به پلدختر اعزام شد و طبق برنامه ریزی که انجام دادیم این گروه ۲ اردیبهشت به زنجان بازگشت و جهادگران این گروه در پلدختر به فعالیت‌هایی از قبیل: تعمیرات لوازم برقی و رنگ آمیزی منازل مسکونی و توزیع اقلام در بین سیل زدگان پرداختند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این بسیج دانشجویی استان زنجان در زمینه جمع آوری کمک‌های نقدی نیز فعالیت داشته و توانسته ایم مبلغ ۵ میلیون تومان را در قالب کمک‌های دانشجویی به مناطق سیل زده لرستان و مازندران ارسال کنیم.
اوصالی با بیان اینکه در منطقه سیل زده آق قلا نیز ۳ اردوی جهادی برگزار کرده ایم، اظهار کرد: قرار است در هفته آینده در مناطق سیل زده خوزستان نیز اردوی جهادی فرهنگی و عمرانی برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان زنجان سیل لرستان مناطق سیل زده لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس