Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:38:47 GMT

شهرداری گرگان روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۳۱۷

شهرداری گرگان روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: شهرداری گرگان به دلیل داشتن سه میزبانی در فینال لیگ برتر، شانس بیشتری روی کاغذ برای قهرمانی دارد اما خودمان را دست کم نمی گیریم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

«حماد سامری» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره پیروزی مقابل پتروشیمی در نیمه نهایی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ برتر افزود: عملکرد بسیار خوبی در نیمه نهایی داشتیم و با اعتماد به نفسی بالا حریف مدعی را شکست دادیم و فینال راه یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: در دیدار نیمه نهایی موارد زیادی تاثیرگذار بود. فشار روانی روی تیم ما وجود نداشت. قبل از مرحله نیمه نهایی و از شروع لیگ تمام برآوردها این بود که پتروشیمی فینالیست می شود و حتی قهرمان خواهد شد.
سامری گفت: همین موضوع روی حریف فشار روانی زیادی وارد کرد و در سال های گذشته هم این شرایط را تجربه کرده بودیم و می دانستیم که می تواند بر کار تیمی تاثیر زیادی بگذارد. امسال هیچکس از نفت آبادان انتظار نداشت که به فینال برسد و به همین دلیل فشار روانی خیلی کمی روی ما بود. این مساله در کنار اعتماد به نفس و خودباوری بالا، باعث شد در نیمه نهایی خیلی خوب بازی کنیم.
وی ادامه داد: هر چند کسی برای رسیدن به فینال روی نفت آبادان حسابی باز نمی کرد، اما بازیکنان کاملا متحد بودند. با شروع مرحله نیمه نهایی به فکر انجام یک کار بزرگ بودیم و می دانستیم که توانایی شکست دادن پتروشیمی و فینالیست شدن را داریم.
«محمد حسن زاده» ملی پوش بسکتبال نفت آبادان امسال فصلی فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. سرمربی نفت با تمجید از عملکرد او گفت: حسن زاده از اول فصل بدون نوسان و با روندی رو به رشد وارد لیگ شد. یک بازیکن پست چهار و پنج مدرن است. در بسکتبال امروز بازیکنان پست پنج بزرگ را کمتر می بینیم و بیشتر بسکتبالیست هایی هستند که سرعت بالایی دارند. قدرت بالای ریباند و سرعت بالا در انتقال، حسن زاده را به یک مهره تاثیرگذار تبدیل کرده است.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: حسن زاده هر هفته جزو بهترین های لیگ بود و قبل از دیدارهای نیمه نهایی نیز به شدت از ناحیه کمر آسیب دید اما اجازه نداد کسی متوجه شود. انگار نه انگار که با آمپول به مسابقه می رسید. با تمام دردی که داشت می ماند و تلاش می کرد و نقش زیادی در موفقیت تیم ایفا کرد.
وی درباره اضافه شدن بازیکنانی چون «مایک رستم پور» و «علی یارنجفی» به ترکیب تیم، گفت: اضافه شدن این 2 را از چند منظر می توان بررسی کرد. آنان در کنار دیگر بازیکنان تیم با شروع پلی آف، بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. رستم پور نسبت به مسابقات تیم ملی، هماهنگی خوبی با بسکتبال کشور بدست آورده و روند خوبی داشت.
او افزود: در مقطعی که ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و نتوانستیم با «موسی نبی پور» ادامه همکاری داشته باشیم، اضافه شدن رستم پور و یارنجفی برای تیم ما یک هدیه بود.
سامری درباره «مایک رستم پور» بازیکن دو رگه تیم ملی بسکتبال نیز بیان کرد: او بازیکنی کاملا حرفه ای است. تا این لحظه کوچک ترین رفتاری خارج از دایره بسکتبال حرفه ای از او ندیدم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان همچنین گفت: به طور قطع مسابقه سختی در فینال لیگ برتر، برابر شهرداری گرگان داریم. هر دو طرف میدان تیم هایی پرطرفدار هستند که برای خوشحالی هوادارانشان تلاش می کنند. اتفاق خوب این است که بالاخره به یکی از آرزوهای بسکتبالی ام رسیدم. همیشه حضور در فینال و رقابت با شهرداری گرگان برایم یک آرزو بود. این تیم همانند نفت آبادان هواداران خوبی دارد که فضای مسابقه را فوق العاده می کنند.
او افزود: امیدوارم هواداران خوب هر دو تیم قدر این اتفاق را بدانند و کاملا از مسابقه لذت ببرند. شهرداری گرگان رقیبی کاملا محترم برای ما است و افتخار می کنیم که در فینال برابر این تیم به میدان می رویم و تلاشمان این است که هم بسکتبالی زیبا به نمایش بگذاریم و هم نتیجه لازم را کسب کنیم.
سامری ادامه داد: روی کاغذ شهرداری گرگان شانس بیشتری نسبت به ما دارد چرا که سه میزبانی دارند. تنها تیمی که با اختلاف ما را شکست داده همین تیم است اما به هیچ وجه خودمان را دست کم نمی گیریم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.
دو تیم شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان ۵ بار به مصاف یکدیگر می روند. دیدارهای اول و دوم روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در گرگان برگزار می شود. بازی سوم نیز یازدهم اردیبهشت در آبادان انجام می شود. بازی چهارم و پنجم نیز در صورت نیاز به ترتیب روزهای پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت در آبادان و یکشنبه پانزدهم اردیبهشت در گرگان برگزار می شود. تیمی که موفق شود سه بازی را به نام خود تمام کند به عنوان قهرمان لیگ برتر بسکتبال معرفی خواهد شد.
ورزشی**9219**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال نفت آبادان شهرداري گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند

ال چولو از عملکرد شاگردانش در جدال با دورتموند اصلا رضایت ندارد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی در گفتگو با سایت یوفا گفت:

متاسفانه بازیکنان اتلتیکو در تمام طول مدت بازی، دقیقا بر خلاف خواسته‌های ما عمل کردند، با این حال، آن‌ها برای کسب پیروزی، تا پایان جنگیدند. دورتموند واکنش خوبی به ۲-۲ شدن بازی نشان داد و چون عطش بیشتری نسبت به ما برای کسب پیروزی داشت، توانست بازی را ببرد.

ال چولو در ادامه افزود:

در آغاز بازی، ما یک موقعیت خوب داشتیم و از آن استفاده نکردیم اما دورتموند بر خلاف ما، از موقعیتش استفاده کرد. در دقایق پایانی بازی، هر توپی که به سمت دروازه ما فرستادند، گل شد! بازیکنان من برای شرکت در این تورنمنت و رسیدن به یک چهارم نهایی زحمت زیادی کشیدند و تلاش بسیاری کردند. چیز بیشتری برای گفتن ندارم. ما پا به پای حریف پیش رفتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما این اتفاق رخ نداد. دورتموند از ما بهتر بود و وقتی تیمی بهتر از شماست، باید به آن تبریک بگویید.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان