Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پایان تمرین امروز سرخپوشان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک شهرآورد دیگر در پیش داریم. دربی اول مقابل استقلال بود که پیروز شدیم و می‌دانیم که چه رقابتی بین ما و سپاهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در ۱۰ سال اخیر بیش‌ترین قهرمانی را در ایران داشته و فکر می‌کنم این بازی، تعیین کننده قهرمان این فصل است. این بازی اهمیت خاصی برای هواداران ما دارد و می‌دانم که در این بازی هواداران به استادیوم می‌آیند.

او افزود: می‌توانستیم با پیروزی مقابل الاهلی صعودمان را از مرحله گروهی تضمین کنیم. اگر آن ۲ گل آفساید را از پاختاکور و السد نمی‌خوردیم و این بازی را هم می‌بردیم، اتفاقات دیگر می‌افتاد، اما مهم نیست. اهداف ما همچنان پابرجا است و می‌خواهیم در تمامی رقابت‌هایی که در پیش داریم، پیروز باشیم. الاهلی هم نشان داد که یکی از تیم‌های خوب عربستان است. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در حال حاضر کارمان برای صعود سخت‌تر شده است.

برانکو ادامه داد: امتیاز سپاهان برای دیدار با ما این است که خستگی ندارد و با آمادگی پا به این بازی می‌گذارد، اما تیم ما از یک بازی سنگین برگشته و خسته است، اما این توجیه کار ما نیست و با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سپاهان امتیازات خودش را دارد و به صورت اتفاقی در بالای جدول حضور ندارد و در کل فصل در بالای جدول بوده است. بازی سختی در انتظار ما است و دنبال یک بازی خوب و تماشایی خواهیم بود.

او درباره علی علیپور اظهار کرد: علیپور آقای گل مسابقات است. او سال گذشته آقای گل بود امسال هم آقای گل است. به هر حال از دست دادن شانس گل بهتر از این است که شانسی برای گل زدن نداشته باشید. مهاجمان در یک دوره‌ای قرار می‌گیرند که نمی‌توانند گل بزنند، اما من مشکلی در این خصوص نمی‌بینم.

برانکو در پایان در خصوص رفتن بودیمیر به کرواسی گفت: بودیمیر از من و دکتر تیم پنج روز مرخصی گرفت تا مراحل درمانی خودش را انجام دهد. ماریو در کرواسی دکتر‌های خودش را دارد و به همین دلیل به آنجا رفت. البته می‌توانست این بیماری را در همه جا درمان کند، اما به کرواسی رفت تا این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو درباره دیدار با الاهلی و سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند