Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه امروز در سفر به قم و در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید با بیان اینکه دستگاه قضا برای استفاده هر چه بیشتر از علوم مراجع در قضاوت ها، ارتباط خود را با مراجع و حوزه‌های علمیه تقویت خواهد کرد افزود: یکی از مهمترین اهداف ما کادرسازی از حوزه و دانشگاه است تا با استفاده از نیرو‌های با تقوا و با سواد، کیفیت قضاوت‌ها را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جلب رضایت مراجع در خصوص چگونگی رسیدگی به پرونده ها، حل مشکلاتی که مردم با مراجع در میان می‌گذارند و افزایش غنای بخش پژوهش قوه قضائیه را از دیگر دلایل دیدار با مراجع دانست و گفت: توقع ما از حوزه و دانشگاه این است که همت خود را در کمک به دستگاه قضا برای جذب نیرو‌های کارآمد دو چندان کنند.

رئیس دستگاه قضا همچنین به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدامات سخیف آنان برای متوقف کردن فروش نفت ایران اشاره کرد و گفت: هدف آنان متوقف کردن مسیر انقلاب است در حالیکه قوای سه گانه ما با پشتیبانی مردم به استکبار جهانی ثابت خواهد کرد که ملت ایران به پشتوانه جوانان مبتکر و خلاق هرگز به عقب بر نمی‌گردد و مسیر تعالی خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

وی گفت: مسئولان ما به دنبال مستقل کردن اقتصاد کشور از نفت هستند تا هیچ تحریمی نتواند کوچکترین اثری در اقتصاد ما داشته باشد.

انتهای پیام/الف

دستگاه قضا به دنبال کادرسازی از حوزه و دانشگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه مراجع تقلید حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند