Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:04:58 GMT

رقیب آسیایی تیم ملی فوتبال ایران در خرداد 98 معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۴۳۴

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که هنوز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی نشده و گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش ادامه دارد، امروز خبر از قطعی شدن دومین بازی دوستانه تیم ملی ایران منتشر شده است.

سایت عربی الکوره در خبری به نقل از فادی دباس رئیس فدراسیون فوتبال سوریه آورده است که تیم ملی این کشور در فیفادی ماه ژوئن دو دیدار دوستانه با تیم‌‎های ملی فوتبال ایران و ازبکستان برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام رئیس فدراسیون فوتبال سوریه این دیدار در تاریخ 16 خرداد برگزار خواهد شد و 20 خرداد سوریه با ازبکستان روبرو می‌شود.

دیاس اشاره‌ای به مکان برگزاری این دیدار دوستانه نکرده است اما با توجه به اینکه سوریه از میزبانی محروم است این دیدار باید یا در کشور ثالت یا در یکی از شهرهای ایران برگزار شود.

چندی پیش هم یک سایت کره‌ای از قطعی شدن دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران در فیفادی ماه ژوئن به میزبانی شهر گوانگژو داده بود. این دیدار بنابر اعلام رسانه‌های کره جنوبی در تاریخ 17 خرداد برگزار می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی بازی تیم ملی ایران رئیس فدراسیون سوریه فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران فوتبال کره جنوبی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران رئیس فدراسیون کره جنوبی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به عقب افتادن مجمع این فدراسیون، گفت: فکر می‌کنم هفته آینده تاریخ مجمع مشخص شده و احتمالاً تا آخر خرداد انتخابات ریاست فدراسیون انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی سلطان‌پور در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اظهار کرد: هنوز زمان انتخابات از طرف وزارت ورزش مشخص نشده اما فکر می‌کنم هفته آینده تاریخ را مشخص کنند. احتمالاً تا آخر خرداد انتخابات فدراسیون انجام و تکلیف ما نیز مانند بقیه فدراسیون‌های ورزشی مشخص شود.

وی افزود: قبل از برگزاری انتخابات باید جلسه هیئت رئیسه را نیز برگزار کنیم تا وضعیت کاندیداهای ثبت‌نام شده مشخص شود. از آن‌جایی که انتخابات فدراسیون ما مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده و مجمع انتخاباتی در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، باید بررسی‌های لازم انجام شود که نیاز به ثبت‌نام مجدد وجود دارد یا خیر.

سرپرست فدراسیون بیلیارد با اشاره به عناوین کسب شده، گفت: در سال جاری قهرمانی و مدال برنز آسیا توسط علی قره‌گوزلو و امیر سرخوش کسب شد و این مسئله نشان می‌دهد که کار را رها نکردیم. مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی آسیا (ریاض) در بخش بانوان در اردیبهشت و بخش آقایان در مرداد برگزار می‌شود که اعزام ورزشکاران برنامه‌ریزی شده است. مسابقات قهرمانی غرب آسیا را نیز پیش‌رو داریم که معمولاً ورزشکاری اعزام نمی‌کردیم اما امسال به خاطر کسب تجربه بازیکنانی که کمتر در میادین بین المللی بودند، اعزام خواهند شد. در رشته بولینگ هم شهریور مسابقات قهرمانی آسیا در شهر بانکوک برگزار می‌شود که در آن شرکت می‌کنیم.

وی افزود: مسابقات آسیایی رشته‌های داخل سالن در تایلند بعد از چند سال دوباره برگزار می‌شود که کاروان ایران به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. چندین رشته ورزشی در این مسابقات حضور دارند و ما نیز سهمیه حضور را دریافت کرده‌ایم تا در بهش آقایان و بانوان به رقابت بپردازیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 745663

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود