Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- همزمان با گشایش غرفه چین پس از آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اداره مطبوعات و انتشارات چین دو اثر به سازمان اسناد ایران اهدا کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، دو اثر از سوی سفیر چین به اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در غرفه این کشور اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو اثر با عنوان «مجموعه آثاری از طرح های ابریشم در چین باستان» ترجمه شده به زبان فارسی و «نقوش و طراحی های جاده قدیم ابریشم» به زبان چینی از سوی اداره مطبوعات و انتشارات جمهوری خلق چین به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با هدف ارتقای تبادلات فرهنگی دو کشور در زمینه اسناد فرهنگی اهدا شد.
چین ششمین مهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سی و دومین دوره این رویداد با 94 ناشر و 4 هزار عنوان در 15 هزار جلد کتاب حضور دارد.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور 2800 ناشر داخلی و 800 ناشر خارجی از 4 تا 14 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
فراهنگ**3009**9012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب 98 چين اسناد ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال گذشته برنامه‌هایی برای معرفی گردشگری خوراک کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران که بهمن ماه برگزار شد، استان کرمانشاه با تم خوراک در این نمایشگاه شرکت کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه در ضیافت وزیر میراث فرهنگی با حضور میهمانان خارجی، میز خوراک کرمانشاه این میزبانی را برعهده داشت و توانستیم خوراک‌های کرمانشاه را به خوبی معرفی کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: از حدود ۶۱ خوراکی که در استان به ثبت ملی رسیده، ۴۵ مورد از آنها در نمایشگاه گردشگری تهران برای میهمانان و گردشگران پخت و عرضه شد که استقبال بسیار بالایی از آنها صورت گرفت.

امیری با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی در حوزه خوراک دارد، عنوان کرد: به این منظو ر در تلاشیم برای سال جدید با همکاری بخش خصوصی چند اقدام همچون راه‌اندازی آکادمی گردشگری خوراک را در دستور کار قرار دهیم.

وی یادآور شد: همچنین با همراهی استان‌های محور تاریخ و تمدن که شامل کرمانشاه، کردستان و ایلام می‌شود، در نظر داریم جشنواره خوراک را برگزار کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین امسال مراکز پذیرایی استان را ترغیب خواهیم کرد تا لیست غذاهای بومی کرمانشاه را نیز در منوی خوراک‌های خود قرار دهند.

کد خبر 6063076

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر